Gå til innhold

prematur ejakulasjon - hvordan unngå dette (guide)


Ni kon

Anbefalte innlegg

Siden Herr Brun, Hylo, Hylern, Simen1, B|Real, tomat-ulf, enden, PepsiCo

og en rekke andre brukere stadig stiller meg dette spørsmålet via pm - så svarer jeg de i felleskap her

 

 

For tidlig sædavgang (prematur ejakulasjon) er noe de fleste menn opplever. Noen nesten hver gang, andre av og til.

 

Undersøkelser viser at et gjennomsnittlig samleie (penetrering) for de fleste menn varer i 3-4 minutter før utløsningen kommer. Ikke bare kan dette være frustrerende kort tid for mannen, de fleste kvinner synes også dette går for fort, selv om kvinner ikke er avhengig av penis i skjeden for å oppnå orgasme.

 

 

Noen av dere lider av dette, og siden jeg er i godt hummør får dere en guide :)

 

Hvordan unngå dette problemet

 

På den siden er en rekke gode guider :)

 

eks: Denne guiden :)

 

:fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke menn som har for tidlig sædavgang, det er kvinner som har problemer med å få orgasme. Kurs de i å komme tidligere

6107668[/snapback]

Et godt vors er alt som skal til. Gjør henne kjent med deg og gjør deg kjent med henne. Forsøk å slappe av begge to.

 

Når jeg en gang flytter på hybel e.l, vurderer jeg sterkt å henge opp et nakenbilde over senga som det går an å ta en titt på under akten, så holder jeg lenger^^

Lenke til kommentar
vet ikke helt om jeg misforstod den siste der jeg smeboe... :p prøvde du å insinuere at du bare drar med monstre hjem?

6108375[/snapback]

 

Eller kanskje han tenkte å ha et nakenbilde av et monster over senga:)

 

Et problem er jo at jenter ikke vet hvordan de skal få orgasme selv heller, hvordan skal parteren da klare å oppfylle? Selvsagt er det mange gutter som bare kjører på uten å bry seg om hvordan jenta har det så lenge de "får sitt", men jeg tror de fleste gutter ønsker at jenta skal ha det godt også.

 

Vi har jo også det flotte problemet med jenter som faker. Det er vel omtrent det dummeste som fins, de gjør det i alle fall ikke bedre for seg selv, det er sikkert.

 

Jeg tror ikke det finnes noen vidunderkur for gutter som "kommer for tidlig". Det er forresten forskjell på å komme før penetrering og etter 5 minutter da. Veien til jenters orgasme varierer veldig fra jente til jente, hvis jenta vet hva hun selv liker så er jo svaret enkelt, men hvis hun ikke vet det så har dere en spennede skattejakt foran dere:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...