kilogram Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Forumstyret har, etter mange tilbakemeldinger fra brukerne av Linux/Unix-delen av forumet, delt den gamle Linux/Unix-delen av forumet i to nye deler; GNU/Linux og BSD/Unix. Alle postene i Linux/Unix-delen finnes i GNU/Linux, og brukere kan rapportere poster de mener passer BSD/Unix. Denne splittingen er på prøvebasis foreløpig, og tilbakemeldinger rettes via PM til undertegnede eller som kommentarar i denne tråden. Om ein måneds tid vil eg evaluere om det er ein god ting å ha to separate forum for desse operativsystema.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Yey, så får vi se om dette egentlig var bra! *Sjekke*
b-real Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Får gratulerer dere i gammle Linux-delen av forumet at dere har vunnet fram i saken deres
Mr.Garibaldi Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Hurra Skal bli spennende å se hvordan fremveksten til BSD/Unix blir. Får vel nesten se hvordan min lille Vaio vil greie FreeBSD etter denne gladnyheten..
stigfjel Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg er i hvert fall veldig glad for dette, og håper at dette blir en suksess, og at løsningen blir permanent. Derfor er det viktig at folk er aktive i denne tråden. Har folk noe de lurer på med BSD eller UNIX, post det for all del i BSD/UNIX-forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå