Gå til innhold

Omtale av Commandos: Strike Force (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig i at de tidligere spillene var vanskeligere. Men jeg synes Commandos Strike Force var et underholdene og vanedannende spill. Jeg hadde store problemer med å legge det fra meg. Spesiellt likte jeg oppdragene som foregikk i Norge. De hadde en utrolig atmosfære. Litt artig at man får poeng når man er ferdig med et oppdrag. Nå har jeg litt underholdning i å greie brettene med bedre score. Det gir jo spillet noen timer mer variget. Alt i alt så synes jeg det er et bra spill, og jeg føler meg på ingen måte snytt. Men jeg synes karakteren 5 er noe lavt. 7 ville passet bedre etter min mening. :)

Lenke til kommentar

Jeg for min del synes dette var et skoleeksempel på hvordan overgang fra 2D til 3D _ikke_ skal gjøres. Det kan ha noe med at jeg utnyttet muligheten til å leke rambo, men må begynne å lure litt på hva utviklerane tenker..."nå som vi har laget fin 3d-grafikk trenger vi ikke lage det bra gameplayet som har vært kjennetegnet for seien"

 

Tror jeg hadde vært mer positiv til spillet hvis det ikke hadde hett Commandos, eller hvis jeg ikke hadde spillt de forrige commandos spillene.

Lenke til kommentar

Synes egentlig Commandos : Strike Force var ganske gøy spill .. Men er også litt enig med deg i hva du sier .. Litt for rett på sak med det meste .. Ble ferdig med spillet idag og så og si var det ikke så variert , det ble for mye dreping av nazier og innimellom et par tanks ...

 

Men liker Spyen's Evne til å forkle seg som andre nazier for så å snike seg inn til fienden. Det er også bra tenkt at hvis en med høyere rank gjenkjenner deg med en gang. :D

Lenke til kommentar

Fikk rundt 19000 poeng på hard ved å drepe hver eneste i det store franske området hvor man er spionen. Kvelte nesten alle sammen, måtte bruke gass og pistolen et par ganger. Dette ble bare for enkelt.

 

Realistisk: Hadde du reagert om kameraten din som sto rett bak deg hadde begynt å harke for livet? Det gjorde ikke tyskerne her nei.

 

5/10 var på sin rette plass. Dette var for lett på hard og for kort. Siste brettet fikk jeg følelsen: Hæ?? Var dette alt?

Lenke til kommentar

Ingen Co-Op? Bah, det var jo det kuleste med hele commandos 2, husker vi hadde det konge på lan med commandos2. Tre'ern hadde ikke co-op.. why? det er jo så godt som det samme spillet som to'ern. Tror ikke det hadde kostet dem allverden å implementere.

 

Hvorfor forstår ikke developerene at multiplayer og co-op er sinnsykt kult, og forlenger spillbarheten til et spill betraktlig?

Lenke til kommentar

Har ikke spilt Commandos siden den geniale eneren og oppfølgeren behind enemy lines (elns, var ikke toeren, men en utvidelse av eneren).

 

Har lyst til å spille Commandos igjen. Hva bør jeg gå løs på? Ser at det har kommet en treer og. Er det like greit å dra frem de gamle klassikerne eller holder noen av oppfølgerene mål?

Lenke til kommentar

Hvorfor går nesten alle spill over til First Person ? Jeg likte Commandos 1,2 og 3 som var veldig underholdene spill som jeg satt hele dagen med. Også red alert gikk over til first person men fant ut at det ikke solgte iforhold. Men så må også commandos prøve first person. Noen som ikke syntes det er kjipt? Jeg liker ikke first person i det hele tatt. Det blir ikke det samme strategiske preget over det. Alle first person spill, slike som f.eks max payne og far cry er veldig lette spill selv på very hard. Alle kan få til disse spillene lett som bare det. commandos spillene innebærer en viss utfordring som alle vet hva jeg snakker om. Det var uansett en viss gnist i commandos spillene og jeg ble aldri skikkelig lei av dem. Tar dem opp av og til å setter meg ned og koser meg med dem. Sykt kule og koselige spill, du får en skikkelig kos følelse når du spiller dem. Men jeg ble skuffet når de også må gå over til first person. Er det noen som føler det samme eller er jeg bare alene om denne meningen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...