Gå til innhold

TEST: Dell Latitude D620


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De store produsentene av bærbare kommer nå i tur og orden med nye modeller basert på nye prosessorer og brikkesett fra Intel.

 

Les mer

5831196[/snapback]

 

Er en feil i artikkelen, du kan ikke bruke batterier fra eldre D-serie maskiner i den nye DX20 serien, mens mediabay enheter og dockingstasjoner går fortsatt bra.

Lenke til kommentar
Er en feil i artikkelen, du kan ikke bruke batterier fra eldre D-serie maskiner i den nye DX20 serien, mens mediabay enheter og dockingstasjoner går fortsatt bra.

5832541[/snapback]

 

Det står da ingenting i testen om at man kan bruke de gamle batteriene.

 

Utdrag fra testen:

Siden Dell fortsatt er i Latitude D-serien kan man fortsatt bruke de samme multibay-enhetene (batteri, harddisk, optisk-stasjon, diskettstasjon), dockingstasjonene og strømadapterene.
Lenke til kommentar
De store produsentene av bærbare kommer nå i tur og orden med nye modeller basert på nye prosessorer og brikkesett fra Intel.

 

Les mer

5831196[/snapback]

 

Er en feil i artikkelen, du kan ikke bruke batterier fra eldre D-serie maskiner i den nye DX20 serien, mens mediabay enheter og dockingstasjoner går fortsatt bra.

5832541[/snapback]

 

Det menes batteri for mediabay, som er likt på alle Latitude D-serie. Det kan gjenbrukes...

Lenke til kommentar
Årets nylansering har vist seg å være den største innen D-serien og gir mange nye funksjoner og en ny design. Som vanlig er fargevalget nøytralt og utsiden er som før i den vante gråfargen vi har sett i alle Latitude D-modellene til nå. Innsiden er hovedsakelig sort, med med noen grå elementer. Tidligere var det to ulike gråtoner på innsiden.

 

Nåja.. Designen er vel ikke helt ny? Fjorårets D410 har vel samme design :hmm:

Lenke til kommentar

Nok en forfatter som tar med mer informasjon i konklusjonen enn det som finnes i artikkelen. Plutselig så er firewire en mangel, selv om det aldri er nevnt i artikkelen.

 

Plasseringen av portene er vi godt fornøyd med, men vi savner DVI-port og FireWire.

 

Men ikke nok med det, så er s-video og så savnet i +- oversikten, og det er ikke nevnt i konklusjonen engang!

 

-  Vi savner FireWire, S-Video og DVI-utgang

 

Bare jeg som lærte på skolen, at konklusjonen skulle oppsummere artikkelen (og med en dom mot slutten).

Lenke til kommentar
Nok en forfatter som tar med mer informasjon i konklusjonen enn det som finnes i artikkelen. Plutselig så er firewire en mangel, selv om det aldri er nevnt i artikkelen.

 

Plasseringen av portene er vi godt fornøyd med, men vi savner DVI-port og FireWire.

 

Men ikke nok med det, så er s-video og så savnet i +- oversikten, og det er ikke nevnt i konklusjonen engang!

 

-  Vi savner FireWire, S-Video og DVI-utgang

 

Bare jeg som lærte på skolen, at konklusjonen skulle oppsummere artikkelen (og med en dom mot slutten).

5838268[/snapback]

 

Hei, takker for tilbameldingen. Jeg har nå oppdatert testen slik at de punktene blir korrekt fremstilt :)

Lenke til kommentar
D620 kan også bli levert med en Nvidia Quadro NVS 110M-brikke for de som krever litt bedre ytelse.
Tror ikke denne er å finne med Nvidia Quadro skjermkort jeg..

Tror faktisk informasjonen til hw.no angående D620 og D820 har rotet seg sammen. Fordi det er jo D820 som har mulighet for Nvidia Quadro skjermkort..

 

Noen si i fra hvis de finner annen info da!?

 

Har lest at D620 leveres med Nvidia Quadro NVS 110M et annet sted også:

http://www.dellweblog.com/

 

"Alle" andre steder skriver at det er D820 som blir levert med Nvidia Quadro NVS 110M

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar

Vi har ikke feil informasjon nei, men det ser ut som at Dell venter litt med Quadro NVS110M-støtten til D620. Forøvrig vil det bare være 64 MB dedikert minne på D620 og opp til 192 MB Turbocache til denne, mens NVS110M på D820 har 128 dedikert og 128 til Turbocache.

 

Etterhvert vil D820 også bli levert med NVS120M med 256 MB dedikert minne, og opp til 256 MB Turbocache i tillegg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Kan man scrolle med touchpaden nedover/oppover og/eller til siden? Står at man kan bruke fingeravtrykkleseren til dette, men virker det bra? Den er jo så liten. Og hvilken vei kan man scrolle med den?

6668172[/snapback]

Ja, man kan scrolle opp og ned med touchpaden. Scrolling til sidene fungerer dessverre ikke overalt. Hvorfor har jeg ikke tatt meg bryet med å finne ut ennå, men det kan fort hende at alt som skal til er en eller annen innstilling/oppdatert driver som skal til.

 

Valgte bort fingeravtrykkleser på min, så hvordan den fungerer kan jeg ikke svare på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...