Gå til innhold

Informasjon om Duke Nukem Forever (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gang jeg høre om Duke Nukem Forver var Quake og Tomb Raider de hotteste spillene jeg hadde, X-Files var den mest populære serien på TV, Gro var statsminister, DVD var fortsatt et ukjent ord og det ble fortsatt laget spill SNES og Mega Drive...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Første gang jeg høre om Duke Nukem Forver var Quake og Tomb Raider de hotteste spillene jeg hadde, X-Files var den mest populære serien på TV, DVD var fortsatt et ukjent ord og det ble fortsatt laget spill SNES og Mega Drive...

5786999[/snapback]

 

Oh, how the times flies by.

 

Vedder på at 3drealms angrer på tittelen de gav spillet nå. Blir for lett å lage jokes alla "Duke Nukem (taking) 4 ever" :p

Lenke til kommentar

Mye spennende informasjon samlet på 1 sted, men kanskje de legger lista litt for høyt ang det visuelle i spillet. Greit at det kanskje skal ha en fin grafikk, men trenger ikke gå mann av skafte og lage fotorealisme av det.

 

At det skulle ta nesten 10 år å lage DNF hadde jeg aldri trod. Greit at valve brukte en god del år på HL2, men de fikk det nå ut i alle fall.

 

Regner med at nesten nyhet fra DNF kommer i Januar 2010, hvor de nærmer seg beta stadie etter å ha skifta engien for Nte gang og måtte starte på nytt med alt.

Lenke til kommentar

Noe av det virkelig morsomme (nåvel, nå var jeg ungdomsskoleelev den gangen, men likevel) med det jeg tenker som på det originale spillet, altså Duke Nukem 3D, var jo den totale forrakten for "familievennlighet" og slikt. Utsagnet om at AO-ratingen er uaktuell er litt skummel i så måte. Jeg savner følelsen av å sitte med et spill og tenke, oioi, dette her er fæle greier (hihi), men igjen, denne manglende følelsen har kanskje mer å gjøre med at jeg er eldre og ikke bor hos mamma enn at spillene er blitt dyrere å utvikle og dermed ikke kan ta sjansen på å støte folk?

Lenke til kommentar
spillverden har Duke Nukem Forever

Musikkverden har Chinese Democracy av a Guns N' Roses

 

Nå virker det som Chinese Democracy kommer ut i år.....så man vet aldri :cool:

5789345[/snapback]

<OT>

"guns n' roses" ja... er det ikke bare lille gale axl rose som er igjen av de gutta? Og har ikke han blitt sånn hiphop wannabe? siste jeg hørte om den saken iaffal. Vel blir jo morro å se om rockehistoriens største primadonna klarer å komme tilbake i rampelyset uten å bli stormansgal igjen.... ;)

 

don't get me wrong, digger gunsn'; appetite for destruction er ei genial plate. :D</OT>

 

Men faren for at dnf blir en daikatana all over again begynner å a bli stor i mine øyne....

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...