Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Velkommen til The Recent Pic Post.

Dette er en thread der du kan poste et nylig tatt bilde av deg selv og dele det med andre her på forumet og samtidig snike litt på hvordan andre forumbrukere ser ut.

Som på mange andre plasser på dette forumet så må vi ha regler i threaden fordi folk ikke klarer å bruke vanlig folkeskikk så her er et par regler alle skal følge i denne threaden:

 

R E G L E R:

[X]: Hver thread MÅ inneholde et bilde.

[X]: Dette bildet skal være av deg, og det skal være et gjenkjennelig bildet av deg. Det skal ikke være bilder av den nye telefonen du har, ikke av mora di, ikke av hybelkaninene som ligger helt innerst under senga de, bildet skal være av DEG.

[X]: Og har du brukt et bildet før så skal det ikke brukes flere ganger, vi trenger ikke å se samme bildet av deg side opp og side ned fordi at du vil ha en thread å prate i. Snakke kan du gjøre i Siste Ordet 5 (SO5).

[X]: Bildet skal ikke være slik at det dekker mere av hele skjermen din. Resize bildet ditt før du poster det.

 

Alle poster som ikke inneholder bilder vil bli slettet. Gjentatte brudd på dette kravet vil medføre advarseløkning eller midlertidige utestengelser.

 

Happy posting folks!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tørr rett og slett ikke ta bilde av megselv for tiden fordi jeg ser ut for en dass.. Har gjort det den siste tiden , men det nyeste jeg har er omtrent 1.5mnd siden det ble tatt.

Og dette kommer fra mannen som danser i bar overkropp til 90-tallstrance og legger det ut på nettet.. jeesus :roll:

hehe.. Men det er lenge siden den ble tatt ,men jeg skal få se om vi får laget en dans til..

 

Avartaren min er det nyeste bildet avmegselv jeg har ,men ser du meg IRL så ville du nesten ikke kjent meg igjen..

Lenke til kommentar
Har sett et bilde av deg med en hvit skjorte. Tror du satt på et kontor eller noe slikt...

Men svart er tøfft ;)

jaja...Går vell ikke bare i svart (Går faktisk i overaskende mange andre farger ,men jeg fortrenger det nesten og dermed tror jeg at jeg bare går i svart og dermed sier jeg at jeg bare går i svart og derfor tror dere at jeg nesten bare går i svart) menmen.. Ikke la oss spore av!

 

EOD..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...