Gå til innhold

Klokke 6600GT. (Har ny kjøleribb)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye kan jeg egentlig tjene på å klokke på denne måten?

En ting til, det kommer melding om at driverne ikke takler mer.. hva kan jeg gjøre med det? For når jeg klokker maks med det programmet der, blir det bare 57 grader, så kan sikket klokke en del mer...

Skrevet

Åja hehe :p Nei ikke no rare pixler her nei. Men er liksom driveren som gjør at jeg ikke kan klokke mer... Men er det bare core clock og memory clock jeg trenger å regulere på for ekstra ytelse? Hva med strøm og sånt noe?

Skrevet (endret)

Hmm, merker at v-sync`en ikke er helt god.. Noe jeg kan gjøre for å fikse det?

Asså, veit at det kan stilles i spillet, men det har blitt værre etter at jeg klokket..

Endret av appelsinbrus
Skrevet

RivaTuneren suger. Enten gjør jeg noe feil, eller så er det ganske enkelt ikke så bra å klokke med det programmet. Merker ikke noe forskjell i ytelsen i allefall, merker knapt forandring på tempen. Jada, har skrudd opp både core og memory, testet og kjørt, men merker ikkeno.

Skrevet (endret)

gjør dette, så slipper du den klokkesperren på rivatuner. men pass på å klokk litt om gangen og sjekk med 3dmark imellom. det er veldig viktig

du skal klokke helt til du får artifacts (fargespraggel o.l i 3dmark eller spill). så skal du klokke ned ca 10mhz på hver av memory og core. men klokk de hver for seg.... først finner du max core, så max memory....

Endret av Henrik2k
Skrevet (endret)

Jess endelig et svar jeg har bruk for! Takk! Nå kommer det ikke opp sånn der test-mas som det gjorde i stad.. Gudd shit :w00t:

Er det veldig farlig å gå for langt opp? Så lenge tempen holder seg nede, mener jeg? Kommer sånt et gult farselmerke når jeg går over det blå streket..

Endret av appelsinbrus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...