Gå til innhold

Blogg: Har du prøvd Space Rangers 2? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og prisguiden melder at "ingen priser ble funnet".

Hvor skal man kjøpe spillet da?

5550176[/snapback]

Dette spillet er som nevnt ikke spesielt godt markedsført eller distribuert, så det er ingen butikker som selger dette i Norge etter det vi vet. Du kan imidlertid kjøpe det fra Play.com for latterlige 115 kroner inkl. moms og frakt. Med så lav pris slipper du også unna fortolling.

 

PS: Space Rangers og Space Rangers 2 selges i en samlepakke ved navn Space Rangers, så du får faktisk to spill til prisen av ... et halvt :-)

Lenke til kommentar
Og prisguiden melder at "ingen priser ble funnet".

Hvor skal man kjøpe spillet da?

5550176[/snapback]

Dette spillet er som nevnt ikke spesielt godt markedsført eller distribuert, så det er ingen butikker som selger dette i Norge etter det vi vet. Du kan imidlertid kjøpe det fra Play.com for latterlige 115 kroner inkl. moms og frakt. Med så lav pris slipper du også unna fortolling.

 

PS: Space Rangers og Space Rangers 2 selges i en samlepakke ved navn Space Rangers, så du får faktisk to spill til prisen av ... et halvt :-)

5550240[/snapback]

 

Kjøpte den samlepakken på Avalon i Bergen (tror jeg), etter å ha lest om det i Gamer, så en butikk i Bergen har det ihvertfall.

Jeg likte spillet, litt kuult med de forskjellige quest'ene, ble endel hjerne-trim.

Men dette er ikke ett spill du sitter i måndesvis med, som X-spillene, men helt ok hvis du har lyst på god underholdning i ett par dager.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Space Rangers 2 var et av fjorårets aller mest spennende spill. Har du prøvd det enda?

 

Les mer

5549521[/snapback]

Må nok innrømme at eg hadde gløymt av dette spelet...men no er det bestilt og sendt frå play.com. :)

 

Såg det forresten i ein EBGames-butikk i går, so distribusjonen er ikkje HEILT katastrofal.

 

Kay

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hmm, tror jeg fant en skrivefeil i bloggen:

 

"Forresten; når du har kjøpt Space Rangers 2, kost deg med det i ukevis, og er på jakt etter et nytt spill," burde det ikke stå "kos deg med det i ukevis," i stedet for "kost deg med det i ukevis"

 

Men, jeg må vel prøve dette spillet... Høres bra ut...

Lenke til kommentar
Hmm, tror jeg fant en skrivefeil i bloggen:

 

"Forresten; når du har kjøpt Space Rangers 2, kost deg med det i ukevis, og er på jakt etter et nytt spill," burde det ikke stå "kos deg med det i ukevis," i stedet for "kost deg med det i ukevis"

5569033[/snapback]

Nei, det heter "har kost deg med", ikke "har kos deg med".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hmm, tror jeg fant en skrivefeil i bloggen:

 

"Forresten; når du har kjøpt Space Rangers 2, kost deg med det i ukevis, og er på jakt etter et nytt spill," burde det ikke stå "kos deg med det i ukevis," i stedet for "kost deg med det i ukevis"

5569033[/snapback]

Nei, det heter "har kost deg med", ikke "har kos deg med".

5570629[/snapback]

Hmm, jeg følte at det var feil. Men jeg må nok bøye meg i støvet for ekte journalister :p

Lenke til kommentar
Håper det stemmer det som TST sa om samlepakken, for jeg fant ingenting åpenbart selv om at dette var både  SR1 og SR2.

Nettopp fått den selv. Har ikke installert det ennå (må gjøre meg ferdig med Bard's Tale (som er sinnsykt morro, og som jeg savner en omtale av her på gamer.no)), men i manualen står det "For your enjoyment we also include the original version of Space Rangers where you get to fight the Klissans! The controls and structure of the game are similar to SR2 (however there are no 3D planetary battles) so having played SR2 you should have no trouble with the first Space Rangers."

Lenke til kommentar

Fekk litt tid til å prøve spelet i går...må seie det verkar veldig lovande. Det var litt klabb og babb med "tutorial"-en, fordi eg ikkje fann dei detaljerte instruksjonane med ein gong. Men totalt sett har eg fått eit godt førsteinntrykk. :) Det kan kanskje minne bittelitt om Strange Adventures in Infinite Space, som eg var veldig hekta på for eit år eller to sidan, men med mykje meir innhald.

 

Takk igjen til Gamer.no som no for andre gong har peika meg i retning av eit godt, men dårleg marknadsført spel (det forrige var Gothic 2). :)

 

Kay

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...