Gå til innhold

Hvilken Data-animert film liker du best?


Bone

Hvilken data-animert film liker du best?  

319 stemmer

  1. 1. Hvilken data-animert film liker du best?

    • A Bug's Life
      0
    • Antz
      3
    • Final Fantasy: The Spirits Within
      14
    • Final Fantasy VII: Advent Children
      35
    • Finding Nemo
      27
    • Ice-Age
      106
    • Madagascar
      12
    • Monsters, Inc.
      9
    • Polar-Express
      2
    • Robots
      1
    • Shark Tale
      0
    • Shrek
      23
    • Shrek 2
      17
    • The Incredibles
      28
    • Toy Story
      36
    • Toy Story 2
      3
    • Valiant
      3


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har egentlig veldig lyst til å lage en poll med akkurat dette spørsmålet! For nå har det kommet så mange data-animerte, men allikevel få nok til å lage en poll. Personlig så liker jeg de aller aller fleste knallgodt, men har veldig lyst til å få høre hvem som er mest populær her på forumet!

 

Først tenkte jeg skulle liste opp de som var aktuelle, så senere kanskje en snill moderator kan hjelpe meg/oss med en poll!

 

..eller er det bare jeg som synes dette er interesant, kanskje?! :hmm:

 

anyway;

 

A Bug's Life
Antz
Final Fantasy: The Spirits Within
Final Fantasy VII: Advent Children
Finding Nemo
Ice-Age
Madagascar
Monsters, Inc.
Polar-Express
Robots
Shark Tale
Shrek
Shrek 2
The Incredibles
Toy Story
Toy Story 2
Valiant

 

Hjelp meg med de jeg har glemt (eller hvis jeg har skrevet noe feil! Og jeg tenker bare på "spillefilmene", ikke serier, hvis det skulle finnes noen..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har egentlig veldig lyst til å lage en poll med akkurat dette spørsmålet! For nå har det kommet så mange data-animerte, men allikevel få nok til å lage en poll. Personlig så liker jeg de aller aller fleste knallgodt, men har veldig lyst til å få høre hvem som er mest populær her på forumet!

 

Først tenkte jeg skulle liste opp de som var aktuelle, så senere kanskje en snill moderator kan hjelpe meg/oss med en poll!

 

..eller er det bare jeg som synes dette er interesant, kanskje?! :hmm:

 

anyway;

 

 

A Bug's Life

Antz

Toy Story

Toy Story 2

Shrek

Shrek 2

Ice-Age

Madagascar

Chicken Run(? Kan denne være med, synes dere? Jeg synes..)

Polar-Express

Valiant

Robots

Monster Inc.

 

 

Hjelp meg med de jeg har glemt (eller hvis jeg har skrevet noe feil! Og jeg tenker bare på "spillefilmene", ikke serier, hvis det skulle finnes noen..

5373277[/snapback]

Chicken Run er ikke gjort med data-animasjon, men med en avart av claymation (plastelin + silikon og latex).

 

Ellers mangler listen Pixars Finding Nemo og The Incredibles, bare for å ta de store amerikanske cgi-animerte filmene.

Lenke til kommentar
Chicken Run er ikke gjort med data-animasjon, men med en avart av claymation (plastelin + silikon og latex).

 

Ellers mangler listen Pixars Finding Nemo og The Incredibles, bare for å ta de store amerikanske cgi-animerte filmene.

5373413[/snapback]

 

Oppdatert..

 

Ja, jeg vet det med Chicken Run, det var litt derfor jeg spør i parentes der om det går greit å ta den med?

 

Men, jeg trenger ikke.. :)

Lenke til kommentar
Skal Chicken Run være med i pollen må hvertfall samtlige Wallace & Gromit filmer være med og;)

5374181[/snapback]

Hvis det skal være en poll om data-animerte filmer hører hverken Chicken Run eller noen av Wallace & Gromit'ene med, siden alle er stop-motion med fysiske figurer av leire/plastelin-figurer.

Vil trådstarter ha med Chicken Run må nesten undersøkelsen/pollen ha et annet tema (og om ikke alle W&G'ene i så fall bør være med [de tre første passer strengt tatt ikke med "spillefilm"-kriteriet, siden de er på ca 30 min hver seg] bør i hvert fall Curse of the Were-Rabbit det. Og The Nightmare Before Christmas og The Corpse Bride, som i animasjonsteknikk er ganske like Chicken Run. Og hvorfor ikke Flåklypa Grand Prix).

Lenke til kommentar
Hvordan går jeg frem for å spørre om en poll da?

 

..håper virkelig folk vil delta på denne her! :) .. jeg har så innmari sansen for alle disse filmene! :)

5375124[/snapback]

Send ein PM (Private Message) til ein moderator på forumet, det er berre dei som har tilgang til å opprette ein poll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...