Gå til innhold

Sunbelt kjøper gratis brannmur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt usikker på om denne atrikkelen passer inn på HWB, ettersom den klart retter seg inn mot å kommentere den gratis versjonen av firewallen, noe som tilsier at den burde ligge på programmer.no istedet, ettersom den har litt lite fokus på business delen av oppkjøpet (evt. endringer du vil få på den professjonelle delen/versjonen av programvaren.) Det nevnes jo nesten bare som en bi setning i slutten av artikkelen...

 

Ontopic: Det er iallefall bra at de fremdeles lar kunder få teste programmet til privat bruk, i motsetning til f.eks. symantec. Gratis produkt-"tester" som dette er vel ett meget kraftig markedsføringstriks, fordi det gjør potensielle kunder trygge på softwaren, selv om det kanskje er store forskjeller på den professjonelle versjonen og privat versjonen, gir det ett positivt inntrykk som kan være med å påvirke valg av brannmur til bedriften.

 

Synd firma som Symantec ikke ser ut til å ha forstått dette. Men så retter kanskje de seg mer mot å melke privatbrukere...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Sunbelt har jeg ikke hørt særlig mye om før. Noen som kan utdype noe mer om dem? Litt enig med MrLee i at artikkelen kanskje er mer rettet mot forbrukere enn bedrifter. Det er jo ofte slik at gratisversjonene ihvertfall er det, men det pleier jo også å være muligheter for å kjøpe lisenser for bedriftene i de fleste tilfeller (mer regelen enn unntaket vil jeg tro).

Lenke til kommentar

Tja Sunbelt er jo ett stor og bra firma da. De fleste husker vel at Microsoft kjøpte og overtok Giant (?) anti-spyware software, dette har sunbelt vært med å utviklet isammen med firmaet som utviklet Giant til å begynne med. De holder fortsatt på med dette produktet, men oppdaterer etter det jeg husker mer hyppig enn det MS gjør med sitt produkt. At det er de som overtat denne FW'en er jo meget bra etter min mening.

 

vil nok korrigere litt fra "Sunbelt" til "sunbelt Software" http://www.sunbelt-software.com/

 

Frankie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...