Gå til innhold

Modding av Q-tec 6024MD miditower, kommentarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar!

 

hva slags planer har du utenom det der?

5182208[/snapback]

 

Ikke så mye, blir vel å få presset inn vannkjølingen min, 170w pletier på CPU, TDX-klone på chipsett og grafikkort, kanskje peltier på chipsettet også, men er ikke helt sikker ennå.

Bruker denne radiatoren.

 

Så blir det vel litt "juletrebelysning" inni der, tenker å kjøpe endel blå LEDs.

 

---

 

Har pussa litt på døren og lakkert nå.

Lenke til kommentar
Hvordan i h******* skal du få inn en trippel radiator i det lille kabinettet? :hmm:

5182296[/snapback]

 

Hadde tenkt å ha den nederst i kabinettet. Da kommer det til å stikke ut et par cm av den på baksiden, og den dekker over noen PCI-spor. Men det kan hende det blir litt for vanskelig, da monterer jeg den på toppen av kabinettet.

Lenke til kommentar
Hvordan i h******* skal du få inn en trippel radiator i det lille kabinettet? :hmm:

5182296[/snapback]

 

Hadde tenkt å ha den nederst i kabinettet. Da kommer det til å stikke ut et par cm av den på baksiden, og den dekker over noen PCI-spor. Men det kan hende det blir litt for vanskelig, da monterer jeg den på toppen av kabinettet.

5182403[/snapback]

Hva med å lage et litte påbygg på toppen? :hmm:

Lenke til kommentar

@ Klikka_bZerk: Kanskje det kunne være en mulighet... Lage hus til radiator og pumpe på toppen. Skal se på det. Da kan jeg ha en ekstra PSU der som gir strøm til peltierelementene.

 

 

@ bokhylle: Takk! Jeg bruker ikke PSUen som fulgte med :p Ble litt redd nå 5v railen var 4,08v og 3,3v var 3v.

 

 

Edit: Jeg har gått tom for lakk, og den jeg brukte var en rest jeg fant slengende rundt her. Så blir neppe aktuelt å kjøpe en ny av samme type, kjøper på biltema, men jeg regner med at de ikke har samme farge der. Tror jeg kjøper noe marineblå lakk, men kom gjerne med forslag til andre farger.

Endret av Økonom
Lenke til kommentar

Takk, alle sammen!

 

Glisevask: Bulkene er der fordi det ble brukt stikksag. Fikk ikke tid til å få tak i kutteskiver til dremelen på lørdag. Men bulkene er mye tydeligere på det bildet der enn de er når jeg ser på døren nå. Veldig spinkelt kabinett, egentlig. Q-tec vettu :p

 

king_of_kong: :p Det er lett å bulke, ja.

 

--

Men jeg kunne nok sikkert gjort det finere, ja.

 

Skal kjøpe ny lakk i morgen, btw, har rota bort datakabelen, så jeg får ikke lagt ut noen bilder nå.

 

Lakkering i overimorgen + at jeg henter et nytt 6800LE på posten da. Skal prøve å hale i land WR i 3dmark05 med det kortet, men det er en annen sak :yes:

Endret av Økonom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...