Gå til innhold

Verdens letteste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehh... kan ikke si dette høres ut som annet enn propaganda skrevet av Plantronics selv :nei:

 

Er 99 % sikker på at Jabra har blåtann headsett med vibrering, men da i en noe større skala. Dessuten, er ikke Bluetooth 2.0 siste versjon? :hmm:

 

Uansett ser det ut som et bra headsett, men Plantronics har ikke de beste prisene. Neste gang håper jeg dere fokuserer litt mer på selve produktet og fakta, ikke lage hele artikkelen som et spørsmålstegn.

Lenke til kommentar

Tja, det er kanskje ikke blitt mote å gå med blåtannheadset festet konstant til hodet, men spør Einar om han ønsker det da?

 

Ellers høres det jo ut som det er greit å ha noe såpass lett noe på øret. Det jeg lurer litt på er hvor god lyden (både din talelyd og den du får på øret) er, for det så så definitivt rimelig lite ut det headsetet...

Lenke til kommentar
Lydkvaliteten er mye bedre enn på en del andre bt-headsett, men det er ikke uproblematisk å bruke det utendørs eller i støyende omgivelser.

 

Men den er liten og behagelig å ha hengende bak øret - og med et ganske snertent etui. Ingen skam å ha liggende i veska denne :)

 

Høres bra ut, selv om jeg må innrømme at veske ligger litt fjernt for meg, og om jeg hadde gått med veske så hadde jeg nok ikke brydd meg for hardt med akkurat hvor snerten den er ;)

 

Men jeg må si at slike tilbakemeldinger (selv om jeg kanskje var litt slem i retur) nok betyr en hel del for folk som kjøper slike dingser...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...