Gå til innhold

Omtale av Far Cry Instincts (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er da ikkje ein oppfølger, men eit eige sjølvstendig spel. Det er ikkje eingong dei same folka som har laga det.

5104012[/snapback]

 

Spillet heter FarCry, bruker CryEngine (antagelse fra min side, motbevis gjerne), deler garantert mesteparten av spillogikken og har samme hovedperson. Mulig at ikke CryTek har laga det, men dette er en oppfølger. Punktum.

 

Fint at det kommer gode spill til XBox, men synes det er litt surt når de beste pcspillene kommer med oppføgere som er eksklusive for konsoll. Tenker her også på GTA. Litt surmuling må vel være lov :hmm:

 

Forøvrig endel som er enig med meg her.

Endret av okvangar
Lenke til kommentar

Ehm, nei. Instincts er eit eige spel. Det har sin eigen historie. Det er sjølvstendig frå det orginale Far Cry.

 

Instincts har fått enkelte nye ting i forhold til PC versjonen. Dette gjer det ikkje til ein oppfølger.

 

Som ein sa det så fint i tråden du linka til (eg har forøvrig ikkje lest meir ein dei første innlegga):

We got Far Cry they got instincts.

Med andre ord, det er snakk om forskjellige individuelle spel, ikkje ein oppfølgar.

Lenke til kommentar
Kan vi uansett være enige om at de begge er spill i FarCry-serien?

5104866[/snapback]

Det er vi enige om. Det er to forskjellige individuelle spel.

 

saitaM: Det er no alltids Far Cry: Addon, men det er ikkje gitt ut nokon informasjon om den. Ein skal heller ikkje sjå bort frå at det vil kome Far Cry2. Men det er ingen informasjon om dette.

 

 

Men det er på tide at denne tråden kjem tilbake til topic.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke har prøvd Far Cry og heller ikke har tenkt til å anskaffe meg det, så måtte jeg lese denne omtalen. Bra skrevet og ganske artig.

Likte f.eks denne:

Du ber om respekt om du spring rundt med ei to meter lang mitraljøse.

og ikke minst denne:

Du skulle tru dette ville opne mange nye dører (klage på dårleg humor sendast til redaktøren) for Jack....

 

Gogo Øystein!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...