Gå til innhold

Football Manager 2006 - Nedlastningstråd


Anbefalte innlegg

Denne tråden blir ikke oppdatert, for en hel haug med kvalitetsnedlastninger til fm2006 og det kommende fm2007, gå til Play-FM.com! Her finner du alt du trenger, i tillegg til et forum med en hel skokk behjelpelige illsjeler, i tillegg til oppdaterte nyheter fra fm-verdenen, blant annet masse nytt angående det kommende fm2007! Jeg nevner det igjen; Play-FM.com!

 

FMbar2.gif

Football Manager 2006 - Nedlastningstråd

 

Her finner du det du trenger av grafikkpakker, patcher osv. til Football Manager 2006! Savner du noe, ikke nøl med å sende meg en PM.. Det du vil ha, skal du få!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Siste nytt:

(Eldre nyheter ligger lenger ut i tråden)

 

Lørdag 18.mars2006

3GT Kits - MegaPack! Endelig er den her.. Ideen falt meg inn en stund tilbake, men jeg har ikke fått fullført den før nå.. Etter litt innsats er resultatet klart, og den er omtrent så bra som den kan bli! Med 3GT kits fra ligaene i 33 land i tillegg til alle landslag så skal det mye til før du savner noe!

 

- 3GT Kits - MegaPack - 47.65 MB Screenshot!

(MegaPack med kits fra 33 nasjoner i tillegg til alle landslag - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/graphics/pictures/)

 

Denne vil uten tvil falle i smak for alle som liker 3GT Kits, eller godt design generelt.. :D

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Nedlastninger:

 

Programmer

- WinRAR - 990 KB

(Brukes for å åpne .rar filer)

- WinZIP - 5.57 MB

(Brukes for å åpne .zip filer)

 

- FMNorges guide til hva som skal hvor i FM-mappen

(Lurer du på hvor alle filene skal legges i FM-mappen for at de skal fungere? I denne guiden får du svar!)

 

Football Manager 2006:

 

fm2006_gold.gif

- GoldDemo Vanilla - 71.45 MB

(Demo med kun engelsk liga og språk)

- GoldDemo Strawberry - 394.13 MB

(Demo med 8 språk og 16 ligaer)

 

Patcher:

- Patch 6.0.3 - m/databaseoppdatering - 72.72 MB

(Denne patchen inkluderer alt fra alle tideligere patcher i tillegg til en databaseoppdatering opp til 1.feb06)

- Patch 6.0.3 - UTEN/databaseoppdatering - 21.05 MB

(Denne patchen inkluderer alt fra alle tideligere patcher)

- Real Name Fix v4 Final Release - 11.89 KB Screenshot!

(Retter alle navn til det de virkelig heter - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/db/lnc/all/)

 

Databaseoppdateringer:

- Sponsor SuperLeague06 v5 - 33.09 MB

(Mange rike selskaper har tatt kontroll over den sveitsiske ligaen - Sponsor SuperLeague er resultatet! - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/db/)

- Legends RegenPack - 4.62 KB

(Legger til legender som Maradona og Pelé i spillets regendatabase - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/db/)

- CMRev - FMUpdate Feb06 - 33.99 MB

(Oppdaterer databasen til og med 4.feb06 - Denne anbefales! Har oppdatert norsk liga! - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/db/)

- Husk at Patch 6.0.3 også oppdaterer databasen til og med 1.februar2006

 

Grafikk:

- 3D PlayerIcons v8 - 968.54 KB Screenshot!

(Erstatter prikkene på banen med nye 3D prikker - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/graphics/pitch/icons/kit/)

- MatchBall Installer - 2.07 MB

(Program som installerer den av de 120 ballene du velger, inn i FM - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/graphics/pitch/balls)

- 3D nett - 54.56 KB Screenshot!

(Erstatter de vanlige nettene på banen med nye 3Dstyle nett - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/graphics/pitch/nets/)

- Rotated Logo - MegaPack - 39.38 MB Screenshot!

(MegaPack med roterte logoer til alle klubber, alle landslag og alle turneringer! - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/graphics/pictures/)

- 3DKits - Superpack - 8.20 MB Screenshot!

(Superpack med mange drakter til klubbene og landslagene i de store europeiske landene - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/graphics/pictures/)

- 3GT Kits - MegaPack - 47.65 MB Screenshot!

(MegaPack med kits fra 33 nasjoner i tillegg til alle landslag - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/graphics/pictures/)

- Norsk Facepack - 29.42 MB

(Bilder av så godt som alle norske spillere - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/graphics/pictures/)

- Staff Facepack - 7.99 MB

(Bilder av så godt som alle trenere - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/graphics/pictures/)

- Bakgrunnspakke - England+Turneringer+Nasjoner - 163.84 MB

(Fyldig bakgrunnspakke, perfekt for alle som spiller FM i England! - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/graphics/pictures/)

- Elegance musepeker - 8.61 KB

(Alternativ musepeker som er laget til Elegance skinnet, men som like godt kan brukes med andre - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/graphics/cursors/)

- Rotated Flags - 842.08 KB Screenshot!

(Pakke med roterte flag til alle nasjoner - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/graphics/flags/)

 

Skins:

- Aurora2006 v3.3 - 4.74 MB Screenshot!

(Fancy skin som mange liker - Nå i ny versjon - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/skins/)

- Elegance2 - 4.00 MB Screenshot!

(Elegant og enkelt skin - Denne er riktig så lekker - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/skins/)

- Turnstyle 2006 - 9.8MB Screenshot!

(Fancy skin som mange liker - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/skins/)

- Turnstyle3 - 6.33 MB Screenshot!

(Fancy skin som virker godt gjennomtenkt - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/skins/)

- Sky - 2.56 MB Screenshot!

(Enkelt skin med luftig utseende - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/skins/)

- Ice - 1.97 MB Screenshot!

(Enkelt skin med kjølig design - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/skins/)

- Vil du sette nyhetsfilteret til AV som default i nyhetsvinduet i skinnene. Send meg en PM, så hjelper jeg deg!

 

Lydpakker:

- FM SoundPack 2006 v3.0 - 58.49 MB

(Stor lydpakke med masse nye lyder til matchen - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/sounds/)

 

Diverse:

- FM Savegame Cleaner 1.0.5 - 185.69 KB

(Rensker bort unødvendig info i savene. Gjør filen mye mindre! Eks. fra min save: fra 103MB til 21MB! Gjør også loading/saving mye raskere - Eget program som er uavhengig av FM)

- No Wait - 2.08 KB

(Fjerner "introen" til FM - Du blir tatt rett til hovedmenyen - Plasseres i: c:/fm-mappen/data/graphics/logos/)

- FM Skin Selector - 8.44 KB

(Program som lar deg velge skin før du starter FM - Eget program som er uavhengig av FM)

- Mind Compression FM06 v 0.1.2 - 163 KB

(Editor til FM2006. Gå til MindCompression.com for mer info - Eget program som er uavhengig av FM)

Endret av swat.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil du legge ut savegames?

Hvis dere vil at jeg skal legge ut savegames kan jeg selvfølgelig det, men er ikke helt sikker på hva du mener.. Vil du at jeg skal legge ut savegamene mine fra FM? Eller er det noe helt annet du snakker om?

 

Si ifra så skal jeg nok få skaffet deg noe greier! ;)

Lenke til kommentar

Tirsdag 11.oktober2005

I dag har jeg lagt til masse grafikkfiler! Først kommer det en flott norsk facepack med bilder av de aller fleste norske spillere i FM, alle det er mulig å få tak i faktisk! Jeg har brukt facepacken lenge, og jeg kan fortelle deg at bildene har høy kvalitet og variasjon!

 

I tillegg legger jeg ut en "staff facepack" med bilder av alt personalet i FM, 3D spillerikoner (prikkene som løper rundt på banen), en MOTD PopUp som matcher MOTD skinet fra tideligere, pakke med en de beste ballene til FM og et flott 3D nett!! Masse go'saker for å piffe opp FM!

Lenke til kommentar
Vil det komme en offisiel databaseoppdatering til fm2005? Som skal lastes ned... :p

Hva mener du.. er vel så langt jeg vet ikke kommet noen offisiell databaseoppdatering fra SiGames.. Men det finnes mange oppdateringer fra uavhengige fm-websider, hvis dere vil ha det, kan jeg klare å legge ut link til noen av de beste!

Lenke til kommentar

Såå bra at dere liker tråden! :D

 

Listen over downloads til FM2005 begynner å bli fyldig nå, men hvis det er noe dere savner er det bare å spørre, så skal jeg finne det hvis det finnes ;)

 

FM2006 er like rundt hjørnet, ikke mer enn 5 dager igjen nå! Etterhvert vil det selvfølgelig komme like mange downloads (hvis ikke fler) til FM2006! Så her er det bare å følge med, enten med et halvt øye, et øye eller hvorfor ikke to ;)

 

Igjen, noe dere savner.. bare å spørre her! :thumbup:

Lenke til kommentar

Tirsdag 18.oktober2005

Nå har det endelig begynt å rulle inn ny grafikk til FM2006! Det første jeg legger ut er en 3D spillerikonpakke, som bytter ut prikkene du ser på banen i FM2006. Dette er versjon 8 av det jeg mener er de aller beste spillerikonene til FM, denne versjonen er forresten kompatibel med FM2005 for de som fremdeles spiller det. Husk: Ta backup av de originale filene, i tilfelle det skulle skje noe uforutsett.

Endret av swat.no
Lenke til kommentar

Fredag 21.oktober2005 - FM2006 er født..

På selveste lanseringsdatoen, som nå har vart i litt over to timer for mitt vedkommende (på tide å komme seg i seng :hrm:, fremføring på skolen i morgen :ermm:), markerer ikke bare fødselen til barnet vi alle har ventet på, men også lanseringen av den første patchen til FM2006! Som tideligere antatt slapp SiGames den første patchen til FM2006, allerede på kvelden før den store dagen. La oss håpe de har fått rettet opp det som opprettes kan, og at de kommende patchene vil lanseres i fåtall... For alle dere som leser dette på den "riktige" tiden av døgnet; god morgen! Ta en titt i postkassen, kanskje FM har dumpet neddi i løpet av natten?! :D

Lenke til kommentar

I selve hovedmenyen på FM 2006 er det en "search for updates" funksjon eller noe lignende som jeg ikke har fått testet ut ennå.

 

Er det noen som vet hvilke oppdateringer spiller henter ned her?

 

Jeg regner med at det for det meste kun er nye patcher men hadde vært litt artig om det ble hentet ned andre ting som logoer, skins, bilder av spillere og lignende.

 

Har i gleden av det nye spillet ikke testet ut denne funksjonen men kom til og tenke på den etter jeg har lest litt i denne tråden.

Lenke til kommentar
I selve hovedmenyen på FM 2006 er det en "search for updates" funksjon eller noe lignende som jeg ikke har fått testet ut ennå.

 

Er det noen som vet hvilke oppdateringer spiller henter ned her?

 

Jeg regner med at det for det meste kun er nye patcher men hadde vært litt artig om det ble hentet ned andre ting som logoer, skins, bilder av spillere og lignende.

 

Har i gleden av det nye spillet ikke testet ut denne funksjonen men kom til og tenke på den etter jeg har lest litt i denne tråden.

5051082[/snapback]

Nei du.. ikke godt å si, siden dette er en helt ny funksjon til FM2006 ;)

 

Men tviler sterkt på at du finner noe annet enn offisielle patcher og oppdatering ved hjelp av den funksjonen.. men da er det jo fint du har denne tråden med masse snacks :!:

Lenke til kommentar

Jepp, flott iniativ du tar her :)

 

Jeg har foresten en liten problemstilling ang fm 06 som jeg strever litt med her.

 

Jeg tok og lastet ned FMS Superlogopack Rotated v.1.1 i fra http://fm.sportgamers.se. Etter jeg hadde tatt backup osv av eksisterende logo katalog og startet spillet fant jeg ut det ikke lenger var noen logoer på noe lag.

 

Jeg tar så og sjekker den gammle logo katalogen mot den nye og ser da at navnet på landene og ligaene ikke stemmer overens.I den eksisterende katalogen vil man under feks italia finne logos\clubs\ita\seriea mens hvis man sjekker logo katalogen for den nye logo oppdateringen finner man for italia logos\clubs\Italy\Serie A.

 

Jeg gir de nye logo katalogenen nytt navn slik at de heter logos\clubs\ita\seriea og vips så har jeg klub logo for alle lagene i serie a.

 

Metoden funker jo men uff så tungvindt. I tillegg så får jeg problemer når jeg skal legge til logoer for klubber som ikke var med i den første logo pakken da spesielt navnet på ligaen er vanskelig og gjette seg til riktig. I feks england ligger premier league lagene under championship katalogen.

 

Er det noen flere en meg som har hatt problemer eller har noen formeninger om dette?

 

Er jo selfølgelig ikke verre en og bare kopiere tilbake den gammle logo katalogen som jeg har backup av og vente til det kommer en annen logo pack men skulle gjerne ha funnet ut litt av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...