Gå til innhold

Football Manager 2006 - Nedlastningstråd


Anbefalte innlegg

Hmm.. intressant det der, for på FM2005 var det slik at man kunne plassere bildefilene hvor som helst i "c:/fm-mappen/data/graphics/pictures/hvor-som-helst" mappen.. Det eneste kravet var at en korrekt config fil lå i samme mappe som de bildene (logoen, faceshotsene osv.) den skulle dirigere til riktig spiller/lag i FM..

 

Jeg har faktisk også lagt merke til dette i FM2006.. men synes det virker veldig rart.. Hadde jeg vært deg, ville jeg vurdert å sende en epost til SiGames (de som lager FMserien) og fortelle om problemet ditt :thumbup: Du får sikkert både et hyggelig svar, samtidig som du kanskje hjelper til i fixing av enda en bug i det nye spillet vi alle elsker :love:

SiGames support: [email protected]

Eller her får du svar litt fortere kanskje. SiGames community

 

 

Lykke til da! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk Takk:D

 

Skal ta og undersøke litt mere rundt det ja.

 

Ser du har lagt ut link til mere snacks men desverre ser det ut til at siden som hoster de filene har litt problemer for øyeblikket.

 

Du har ikke link eller noe til et annet sted hvor jeg kan ta ned 3D-nett og Best of Balls fra?

Lenke til kommentar

Oj.. FileFront driver visst å oppgradere masse ting for tiden, først var det uploadmodulen, så configmodulen og nå nedlastningsmodulen.. Dessverre er det det eneste stedet jeg har de filene, hvis noen har tips til andre filhostings-sider.. tar jeg gjerne i mot og legger ut så fort jeg kan

Lenke til kommentar

Onsdag 2.november2005

Da var det strengt tatt på tide med en ny update! Denne gangen skal du få med deg at at det er offentlig kjent at FM2005 grafikk (bortsett fra skins) fungerer i FM2006, så jeg har lagt til alle facepakkene, logopakkene, kitpakkene i FM2006 delen i tillegg til deres faste plass i FM2005 avdelingen.;) Jeg har også funnet frem masse snadder til FM2006, men pga tidsmangel har jeg ikke fått lagt til dette enda. Skal prøve å få gjort dette i morgen. Hvis ikke må dere nok dessverre vente i en ti dagers tid, for undertegnede skal til USA på en liten snikferie.. Håper jeg får tid i morgen, disse nye filene er virkelig bra. Et eksempel er en Lydpakke til FM2006 med mange lyder dedikert til hver lag, f.eks når Chelsea scorer kommer den velkjente Chelseasangen ut av høytalerne.. Deilig, ikkesant!?

 

Men alt til sin tid.. Håper alle har fått prøvd FM2006 en del nå, kanskje du finner noe i denne tråden som kan sprite opp det allerede fantastiske nye spillet fra SiGames!

Lenke til kommentar

OPPDATERT NYHET FOR Onsdag 2.november2005

Da var det strengt tatt på tide med en ny update! Denne gangen skal du få med deg at det har blitt offentlig kjent at FM2005 grafikk (bortsett fra skins) fungerer i FM2006, derfor har jeg lagt til alle facepakkene, logopakkene, kitpakkene i FM2005 delen til 2006 avdelingen.:wink: Jeg har også funnet frem en del snacks til FM2006, blant annet finner du en liten patch fra fmfreaks.dk, som retter opp navn på ligaer, spillere etc., til det de egentlig heter. F.eks UEFA Champions League, Royal League og Carling Cup. I tillegg ligger det nå link til en saftig lydpakke, som gjør FM-opplevelsen enda mer fullkommen.

 

Ellers vil jeg bare gjøre dere oppmerksomme på at undertegnede skal til USA på en liten snikferie i morgen tidlig.. Der blir jeg i 10 dager, før jeg lørdag 12.november returnerer hjem til vårt kjære fedreland.

 

Håper alle har fått prøvd FM2006 en del nå, kanskje du finner noe i denne tråden som kan sprite opp det allerede fantastiske nye spillet fra SiGames!

Endret av swat.no
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Torsdag 17.november2005

Hei folkens! Jeg har nå returnert fra min ferie i USA og har fått ting på plass igjen i livet, slik at nå var det tid for oppdatering av Football Manager nedlastningstråden! :) Det har de siste to ukene skjedd mye her, det ble laget en XML-fil, som fikset noen greier i Turnstyle skinnet. Den har jeg nå lagt til i nedlastningsavdelingen. Jeg har også lagt en liten link til FMNorges guide til hvor alle de forskjellige filene skal plasseres i FM-mappen din. Den skulle hjelpe alle dere, som har problemer med å plassere de diverse pakkene og oppdateringene i riktig mappe. I tillegg er jeg på konstant leting etter nye, bedre filer/bildepakker osv. til alle dere, her kommer det mer etterhvert!

 

Noe dere ser jeg har gått glipp av, noe jeg antageligvis har gjort, så er det bare hyggelig og hjelpsomt om dere enten legger inn en liten post bakerst i denne tråden eller sender meg en PM med info ;)

Endret av swat.no
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Onsdag 21.desember2005

Siden sist har jeg lagt til og oppdatert en del forskjellige ting her i tråden. Tar det som har skjedd i en fin punktlig oversikt jeg, så får jeg ihvertfall med meg alt her jeg sitter såpass sent på natterstider :roll:

 

- Skrevet nye beskrivelser til mange av downloadsene.

- Fjernet FM2005 downloadsene, siden de fleste av oss nå har skaffet oss FM2006. Skulle du allikevel ønske FM2005downloads, send meg en PM så ordner jeg det straks.

- Oppdatert og lagt til flere nye baller i Best of Balls pakken.

- Lagt til screenshot til 3D nett pakken.

- Lagt til 3GT Kits for Premier League med tilhørende screenshot.

- Lagt til Elegance2 skinnet med tilhørende screenshot.

- Lagt til den nye Patch 6.0.2.

- I tillegg til en hel del andre småting.

 

Håper dette var gledelig :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er det bare meg? men etter jeg innstallerte nyeste patchen får jeg tritt og ofte "Board angry at defeat" etter kamper der jeg vant 1-0 eller fikk uavgjort

 

et annet spørsmål med det samme;

 

etter 8 sesonger med man utd der jeg vant omtrent alt hver sesong sluttet jeg i jobben mens jeg var på topp. så lurer på hvordan man skal skaffe seg jobber i klubber der manageren sitter trygt? er det mulig.

 

f.eks. om jeg vil lede england bør det være en mulighet for å si til FA at jeg kunne tenkt meg jobben, men finner ikke den muligheten noen steder, bare på klubber der manageren er i fare for å bli sparket.

Endret av NoLimit_^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...