Gå til innhold

Program til å lage DVD menyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget en film og vil brenne den på DVD. Hvilken program er bra til å lage DVD menyer? Bør være litt profft. Skal også ha sånn bildegalleri som det pleier å være på noen filmer.

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bruke NeroVision Express. Da kan du jo både lage menyer og brenne filmen som dvd i et og samme program. Man kan lage ganske fine menyer der, men om det er profesjonellt nok for deg vet jeg ikke. Du kan jo prøve det.

Skrevet

Hmm.. Jeg er enig med Goscinny i at den kan passe bedre i kateogorien "videoredigering og video" enn i "programvare".

Jeg tror også trådstarter vil få bedre respons av de faste leserene i den kateogorien.

Bare rapporter om responsen mot formodning skulle bli dårligere så kan vi se hva vi kan gjøre med det (f.eks flytting igjen).

Skrevet
Hmm.. Jeg er enig med Goscinny i at den kan passe bedre i kateogorien "videoredigering og video" enn i "programvare".

Jeg tror også trådstarter vil få bedre respons av de faste leserene i den kateogorien.

Bare rapporter om responsen mot formodning skulle bli dårligere så kan vi se hva vi kan gjøre med det (f.eks flytting igjen).

Flotte greier! :)

Jeg skal prøve:

DVD MS

NeroVision Express

Pinnacle Studio 9 Plus!

Bare å fortsette å komme med forslag :thumbup:

Btw, er Adobe Encore bra? Og hvor vanskelig er det egentlig å bruke?

Skrevet
Jeg skal prøve:

DVD MS

NeroVision Express

Pinnacle Studio 9 Plus!

De fleste du har nevnt er ikke gratis, ivertfall ikke Pinnacle Studio Plus!

Har tenkt på det selv, har versjon 9 nå...

Skrevet
Btw, er Adobe Encore bra? Og hvor vanskelig er det egentlig å bruke?

Encore er bra. Ein stor fordel om ein har Photoshop og, då ein kan redigere menyar i Photoshop utan problem. (Berre velg Menu--> Edit in Photoshop.) Utan at eg har mange erfaringar med andre program, so synes eg det er relativt enkelt å bruka, samtidig som ein kan gjere det ein ynskjer.

Følg denne tutorialen: http://www.wrigleyvideo.com/videotutorial/...arttofinish.htm, og du vil ikkje ha nokon vanskar.

Skrevet

Hm , fant dere fram til et gratis program her eller?

Jeg har et litt annet ønske, men kan sikkert bruke samme programmene.

Jeg har lyst å lage meg en vorspiel dvd, med litt videoer som jeg har filmet selv (fotball kamper, fester, turer osv) noen funny movies, musikk videoer og noen bilder.

hva anbefaler dere, gidder ikke kjøpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...