Gå til innhold

Longhorn blir slankere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy fasan for noen tullinger!

 

Kan de ikke heller satse på å lage et godt system, og legge det ut for offentligheta når det er ferdig? For meg virker det som eneste forskjellen mellom windows xp og longhorn holder på å bli kun navnet. Alle "forbedringer" som m$ har jobba med, kommer jo ikke med..

Lenke til kommentar

MSH funksjonen som dei no skulle ta vekk såg jo faktisk litt interesang ut. men men.. dei tar vel vekk dei beste funksjonene først

 

EDIT:

EDIT: Men vis Apple velger å lansere Mac OS til vanlige pcer, kommer jeg nok til å bruke det. Apple er som Opera og Firefox, langt foran M$ med nye funsjoner.

 

Det kjem dei nok ikkje til å gjøre. Du får bruke linux vist du ikkje vil bruke peng på Longhorn.

Endret av dessessop
Lenke til kommentar
EDIT:
EDIT: Men vis Apple velger å lansere Mac OS til vanlige pcer, kommer jeg nok til å bruke det. Apple er som Opera og Firefox, langt foran M$ med nye funsjoner.

 

Det kjem dei nok ikkje til å gjøre. Du får bruke linux vist du ikkje vil bruke peng på Longhorn.

Det tror jeg vel ikke at de tenker enda heller. Men det er enda et år til neste versjon av Mac OS X kommer. Og da tror jeg Apple har fått ganske mye press på seg til å lansere OSet for vanlige pcer også. Og persolig tror jeg at Apple kommer til å tjene mer på å lansere det for PC også.

Lenke til kommentar
Og da tror jeg Apple har fått ganske mye press på seg til å lansere OSet for vanlige pcer også. Og persolig tror jeg at Apple kommer til å tjene mer på å lansere det for PC også.

Apple kommer ikke til å lansere MacOS for vanlige PC'er. Apple er et HW firma og har alt å tape på å lansere MacOS for PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...