Gå til innhold

Skuespillere vil ha høyere lønn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig gir jeg blaffen i om stemmene i spillet kommer fra kjente skuespillere eller ikke, så lenge de som leser det inn gjør en god jobb. :yes:

 

Det eneste unntaket jeg kommer på er spill som Def Jam: Fight for NY og andre spill hvor spillkarakterene skal forestille faktiske kjendiser.

Lenke til kommentar
Personlig gir jeg blaffen i om stemmene i spillet kommer fra kjente skuespillere eller ikke, så lenge de som leser det inn gjør en god jobb. :yes:

 

Det eneste unntaket jeg kommer på er spill som Def Jam: Fight for NY og andre spill hvor spillkarakterene skal forestille faktiske kjendiser.

enig, skal spillet ha en kjent person i seg, elelr forestille, bør det være stemmen til den valgte personen, ellers gir jeg blaffen, kunne sikkert vært et like bra spill med en annen stemme.

Lenke til kommentar

når skuespillerene begynner å kreve en så stor del av kaka til et spill som gjerne har tatt årevis å lage, som nevnt i artikkelen blir dette for drøyt.

 

som dere nevener heller bytt dem ut med mindre kjente navn, så lenge de gjør en god jobb kunne de gjerne ha brukt en person i fra wal mart for alt jeg bryr meg :)

Lenke til kommentar
Har aldri kjent eit einaste navn frå ein som har stemmene på eit spel. Kjenner eit par på folk som er med i filmsnuttar som i Red Alert serien, men om det er Brad Pitt eller Kjell-Bjarne Olufsen som jodler i ein mikrofon er meg likegyldig.

ditto.

 

Folk blir meir og meir grådige. Vis skodespelarane får krava sine innført så blir vel spel prisane høgare og. Dei er høge nok fra før. Og spel utvikling er dyrt nok fra før. :)

Lenke til kommentar

Saken her gjelder vel hvor mye de vil ha betalt, selvfølgelig skal de få betalt, men Hollywood har etterhvert blitt ganske bortskjemt når det gjelder lønninger. Tenker da spesielt på skuespillerne, når de nå ser at spillbransjen omsetter for så store summer og de vil ha en større del av kaka, så tenker de kanskje ikke på at de som utvikler spillene sitter med ganske så normale årslønninger. Det er ikke mange programmerere eller grafikere som blir millionærer av å utvikle spill.

Lenke til kommentar

Vanligvis er jeg positivt innstilt til at arbeidere får en rettferdig del av kaka, men som nevnt er det programmererne og kunstprodusentene, og alle de andre som jobber rævva av seg for å skape spillet som burde få royalties, ikke skuespillerne. Lukter mer grådighet enn fornuft. Vil jo tro at de allerede får ganske mye mer i lomma pr tid de bruker enn de fleste andre som er involvert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...