Gå til innhold

Potensielt gjennferd på MMS! Update: Bilde!


P-in-P

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne å fortelle, men uansett så handler denne posten om en jente som er enslig hjemme og finner ut at hun skal sende et bilde av seg selv til typa si. Dette får hun tilbake til svar: "Fint det der, men hvem er det du har besøk av"? For saken er at på bildet så ser en, en gutt i et speil bak henne som etter bildet skal dømme skal stå rett fremfor henne...

 

Etter dette så har hun blitt innlagt på sykiatrisk avdeling (2 uker i går vistnok), og grunnet sjokk sier ingenting om hendelsen...

 

Er det noen som vet noe mer konkret om dette her, eller kan si om det er oppspinn eller realitet (hvis du ikke vet ikke trekk konklusjoner)?

 

Jeg har bildet på telefonen, men har ikke noen måte å koble meg til PCen så hvis noen vil at jeg skal legge det ut så send mobilnummeret deres på PM så skal dere få bildet, så legger dere det inn på PCen deres og sender meg det på mail/MSN!

 

BTW: Det er ikke helt 100% sikkert at historien er riktig gjennfortalt, men det essensielle stemmer (tror jeg).

 

Edit: Hendelsen skal vistnok være under etterforskning...

 

Bilde:

mms_image_Ae.jpg

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns historien høres veldig usannsynlig ut.

Hvordan i alledager klarte ho å overse 'han' når ho sendte mms da?

Ho er jo nødt til å se på bilde før ho sender det, og siden det var til typen sjekket ho det vel for å se om bilde ble bra?

Aner ugler i mosen her...

Men få gjerne tak i flere bilder av ho dama hvis du har mulighet for det :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg syns historien høres veldig usannsynlig ut.

 

Jeg også, men søskenbarnet mitt er god til å fortelle (og veldig overtroisk)...

 

Hvordan i alledager klarte ho å overse 'han' når ho sendte mms da?

 

Vel det er et gjennferd da som muligen glemte å sette på "speilbilde kamoflasjen", men husket den andre...

 

Ho er jo nødt til å se på bilde før ho sender det, og siden det var til typen sjekket ho det vel for å se om bilde ble bra?

 

Tja, det er ikke sikkert og jeg la heller ikke merke til gutten på bildet før hu sa det til meg...

 

Aner ugler i mosen her...

 

Me too.

 

Men få gjerne tak i flere bilder av ho dama hvis du har mulighet for det

 

Det gjelder alle på forumet! Dang, shes smokin'!

Lenke til kommentar

Har spurt vedkommende flere ganger, og han sier det er sant..Dog, han sier mye rart.. Hu gikk visst på en skole i Oslo, men har nå sluttet pga psykiske problemer samt at venninnene hennes sier hu har blitt freaka.

 

Det du ikke har nevnt at det var i forbindelse med valentines, og ettersom de ikke fikk vært sammen (hu og typen asså), så ville typen ha bilde av hu.. Greit nok, men jeg trokke på det personlig selvom han har fortalt det.. Har bildet på mobilen jeg og! ;)

Lenke til kommentar

Jeg zooma inn på bildet og så at gutten var litt på/grønn rundt halsen... Muligens bare litt "artifacts", men allikevel da!

 

Tror også at kvaliteten på bildet ble litt mindre etter at jeg sendte det til inpoc, men i allefall så ser det ut som gutten henger på telefonen min... Med hodet lent bakover/ser opp mot taket!

Lenke til kommentar
Gutten så ut til å være klar til å bade, kanskje han drukna i et basseng eller noe og bodde i huset?

 

..Hvorfor ikke..

Han bodde ikke i huset..Familien var reist på tur til Hellas og hu var eneste person hjemme i huset.

Jeg mener at ungen kan ha drukna for flere år siden.

Lenke til kommentar

NÅ VET JEG DET! hu skulle sende bildet til typen, ogf hun tok bildet, men det som var var at hun var utro, og skulle til å ligge med en annen fyr (han i speilet) og når typen hennes fikk bildet så han at det avr en mann i bakgrunnen, og så dro han hjem til henne og drepte og begravde han i speilet (ingen fant han igjen, og ingen kjente han før) og så skam slo han dama.

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...