Gå til innhold

Jamba saksøkes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle bare mangle. Enhver bedrift som legger lyd på flash-reklamene sine fortjener å bli saksøkt.

Jeg venter bare på at han som sto bak lyden "di-ding-ding-ding-di-di-ding-ding-ding-di-ding-ding-ram-ram-ram" skal saksøke. Jeg hørte den ihvertfall lenge før Jamba kjørte den som sitt flaggskip...

Lenke til kommentar

YES! YES! IN YOUR FACE JAMBA!! :!: :!:

 

Haha!! Eneste bra de har kommet opp med er den frosketingen!

Og den er laget av en svenske og har vært på internett dritlenge!

 

Sweety my ass! :tease:

 

De går nok ikke bankerott med det første, men de søte tider kommer.... ;)

 

Argh... 10 min. reklamepause med 9 min. jamba på Mtv er dritt!! :realmad:

Lenke til kommentar
da jeg var i tyskland (cebit), satt jeg på hotellrommet og så på MTV. dette var det verste jeg noen gang har sett, 10 jamba reklamer etter hverandre!!! og på tysk så klart

 

helt kaos

Åh..jeg gremmes. Var 1 uke i spania..og der var det seff tysk tv.

 

Mr Chaos (dansende djevel som sang figaro), en jævla rappende kanin, diverse logoer, spill og så videre og så videre i ørten ganger reprise hver eneste reklame! HAT!

Lenke til kommentar
Skulle bare mangle. Enhver bedrift som legger lyd på flash-reklamene sine fortjener å bli saksøkt.

Jeg venter bare på at han som sto bak lyden "di-ding-ding-ding-di-di-ding-ding-ding-di-ding-ding-ram-ram-ram" skal saksøke. Jeg hørte den ihvertfall lenge før Jamba kjørte den som sitt flaggskip...

Hehe, han som putta den i tv-reklamen burde i hvertfall saksøkes for trakkasering!

 

Hørte også den for lenge siden. Jeg fikk et tlf. nummer på sms der man kunne ringe og høre den på en telefonsvarer-ting. Da kunne du i hvertfall bare legge på når du gikk lei, og aldri trenge å høre den igjen!

Lenke til kommentar
Er det virkelig kun Remerser av dem som har postet i denne tråden som har litt vett om saken her?

 

Jeg er i allefall helt enig. Dette er lettlurte brukere som ikke sjekker hva de faktisk bestiller og de kan egentlig bare takke seg selv.

Det er greit nok, men de irriterende reklamene og lydene overalt, syns det er det som er ille.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...