Gå til innhold

Peter Molyneux om Project Dimitri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette tar kaka over hvor ambasiøs man kan bli! Jeg forholder meg svært pessimistisk til dette konseptet da det er helt umulig å lage, men for all del jeg håper jeg tar feil...

 

Tipper dette kommer til å bli kanselert om 1 og kanskje 2 år... Rett og slett for ambasiøst

Lenke til kommentar

Peter Molyneux er en av de få i spillsamfunnet som leter etter nye konsepter å spille. Han satser sterkt på å lete etter nye spillmuligheter. Skulle ha vært flere av han, men de er det veldig få av. Han skulle ha vært med i Nintendo. Egentlig litt rart at ikke spillutviklere rundt omkring i verden er ute etter han. Han er jo et geni.

Lenke til kommentar
Peter Molyneux + store løfter = Sant!

Peter Molyneux + ikke klare å utføre lovnadene i selve spillet = Sant!

Vel, Molyneux og gruppen rundt ham er en av få utviklere som har både penger, erfaring og vilje til å tråkke opp nye spor. Mye kan sies om produktene derfra; black and white var overhypet, men det var i det minste noe NYTT; ikke Age of Empires IV, Warcraft VI eller Call of Duty: Return to castle Wolfenstein.

 

Om det ikke nødvendigvis blir en mega-hit eller i det hele tatt særlig bra, tar jeg gladelig imot alt som er annerledes og nyskapende. Det har en tendens til å sette i gang kreativitet og nyskapenhet hos andre også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...