Gå til innhold

Ekstrem leveringstid fra NetShop


Anbefalte innlegg

Nok en gladmelding angående denne butikken. På onsdag ringte jeg og bestilte en PC. Dette var på formiddagen hvis jeg husker rett. Dette var en bærbar maskin som de måtte sette sammen selv. I dag morges (fredag) kunne jeg hentet den på postkontoret! Altså - to dager på å sette sammen og sende en kundespesifisert PC!

 

Har ennå ikke fått sett på den, kommer ikke hjem før søndag. Eneste jeg har å utsette på NetShop så langt, er at de reklamerte for 3 års garanti for deres PC-er, når dette ikke gjelder for bærbare. Dette nevnte jeg forøvrig på telefon, og det er såvidt jeg kan se rettet opp nå, så jeg vil ikke akkurat kalle dette å føre kunder bak lyset.

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også meget god erfaring med Netshop.

Vel, av og til skjer det rare ting også.

Den 22. feb bestilte jeg div. varer (ca 4500 NOK) fra Netshop, bla en LaCie usb HD på 200 Gb. Akkurat denne var ikke på lager, men hadde en usikker lev.dato 090305. Ikke noe å si på det.

Etter noen dager ser jeg at de har 20 stk på fjernlager med 1-3 dagers lev.tid. Man venter og venter. Antall disker på fjernlager blir mindre og mindre for hver dag uten at det skjer noe med min bestilling.

Sender en mail. Ikke svar på 4-5 dager. Nå er det 3 disker på fjernlageret. Forventet inn på lager er nå 300305. Siden jeg ikke har fått svar på mail og ikke gidder vente til den 30. - slettet jeg ordren og har bestilt og fått bekreftet ordre idag fra en annen leverandør.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte en cpu på fredag, men den har ikke blitt pakka eller noe ennå.. :/ Jaja, er vel sendt avgårde i morgen.. :)

 

(Jada, vet det er helg, det er bare så frustrerende):)

Jeg bestilte OCZ-ram kl. 21.00 på en Mandag. Kl. 21.41 samme dag var varene sendt med posten :thumbup: Spør ikke meg hvordan de klarer det , det er i hvert fall konge :D

Lenke til kommentar
Jeg bestilte en cpu på fredag, men den har ikke blitt pakka eller noe ennå.. :/ Jaja, er vel sendt avgårde i morgen.. :)

 

(Jada, vet det er helg, det er bare så frustrerende):)

Jeg bestilte OCZ-ram kl. 21.00 på en Mandag. Kl. 21.41 samme dag var varene sendt med posten :thumbup: Spør ikke meg hvordan de klarer det , det er i hvert fall konge :D

Ok.. sikkert pga. det var en fredag kl. 16.00 ca jeg bestilte.. Sikkert andre avtaler med posten på fredag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...