Gå til innhold

Hva venter oss i mars?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers har Mpx 22 mye å by på

Bittelitten skrivefeil :)

 

Man har også mulighet for å sende e-post, med telefonen, og det skal v'ære

En komma eller to for mye så vidt jeg ser, og ihvertfall en apostrof for mye.

 

Den eksakte prisen er ikke bestemt, men vil trolig ligge på rundt 4500 kroner her til lands.

Det er jo litt rart å skrive det når det faktisk er butikker i prisguiden som har listet den opp til ca. 500 kr mer.

 

Den store forskjellen er dermed kameraet. Dette kan ta bilder i oppløsningen 1,23 megapiksler, samt ta små videosnutter med en betydelig lavere oppløsning.

Litt rart å si at kameraet er en stor forskjell fra tidligere S60-mobiler da 5 av de 6 siste S60-mobilene fra Nokia (inkl. denne) har megapikselkamera.

 

t lite pluss, som også mange basisbrukere prioriterer, er at 6822 har en overlegen batterilevetid. Med 300 timer standby og 12 timer tale kan man fint ta en liten fjellekspedisjon før telefonen skriker etter en oppladning.

Ehh, 6822? Regner med at det er T290i dere mener, ikke 6822.

 

Ellers takk for fin gjennomgang av månedens nykomlinger :)

Lenke til kommentar

tillegg til 3G-støtten, finner vi støtte for GSM-frekvensene 900, 1800 og 1900 Mhz i 6680, som i korte trekk betyr at telefonen er mulig å bruke i store deler av Nord-Amerika i tillegg til Asia og Europa. Forøvrig kan telefonen varte opp med overføringsmuligheter via både Blåtann og infrarød. Foretrekker man kabel, så støtter 6680 USB 2.0-formatet, som tillater overføring i svært høy hastighet mellom datamaskin og telefon.¨

 

Her står det at 6680 støtter infrarød, men det stemmer jo ikke :nei: Det jeg har lest er at den støtter blåtann slik som 6630 :hmm:

Lenke til kommentar

Er symbian Series 60 nokias egen versjon av symbian?

6680 kjører Nokias eget Symbian-grensesnitt, Series 60.

Mente da bestemt at alle disse er Symbian Series 60, i tillegg til endel flere. Gadd ikke grave opp flere.

 

Lenovo P930

Nokia 6682

Nokia 6681N

okia 6680

Nokia 3230

Nokia 6670

Nokia 6630

Nokia 6260

Nokia N-Gage QD

Nokia 7610

Nokia 6620

Nokia 3660

Nokia 3620

Nokia 6600

Nokia 3600

Nokia N-GageTM

Nokia 3650

Nokia 7650

Panasonic X700

Panasonic X800

Sendo X2

Sendo X

Siemens SX1

Samsung SGH-D710

Motorola A1010

Motorola A1000

Motorola A920

Motorola A925

Arima U300

FOMA F700i

FOMA D901i

FOMA F900iT

FOMA F880iES

FOMA F900i

BenQ P30

Sony Ericsson P910

Sony Ericsson P900

 

Mange nokia telefoner riktignok, men det er andre merker også.. Tør bestemt si at dette ikke er Nokias eget grensesnitt. Dette burde da folk i amobil vite godt.

 

-Ko_deZ-

Lenke til kommentar
Dette har blitt svært populært på grunn av dets magefunksjoner

Skriveleifene fortsetter ...

Fælt så dere klager på skrivefeilene da!!! :mad:

 

Snart gidder dem vel ikke lage tester mer :nei:

Tja, å bytte til skribenter som faktisk kan skrive er vel kanskje et bedre alternativ, eller evenutelt la en språklig kyndigere person lese artiklene før de publiseres.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar
Tja, å bytte til skribenter som faktisk kan skrive er vel kanskje et bedre alternativ

Er det ikke litt strengt å si at noen ikke kan skrive når det tross alt bare er snakk om en stakkarslig skrivefeil eller to i en artikkel? Enkelte er bare SÅ pirkete, altså. :!:

Lenke til kommentar
Er symbian Series 60 nokias egen versjon av symbian?
6680 kjører Nokias eget Symbian-grensesnitt, Series 60.

Mente da bestemt at alle disse er Symbian Series 60, i tillegg til endel flere. Gadd ikke grave opp flere.

 

...

 

Mange nokia telefoner riktignok, men det er andre merker også.. Tør bestemt si at dette ikke er Nokias eget grensesnitt. Dette burde da folk i amobil vite godt.

 

-Ko_deZ-

Må nesten få lov til å korrigere deg der. Series 60 er utviklet av Nokia.

 

http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,010_40,00.html

 

Mange produsenter har dog valgt å lisensiere Series 60 av Nokia i mangel av andre alternativer, og betaler en royalty for hver telefon de selger med operativsystemet.

Lenke til kommentar
Er symbian Series 60 nokias egen versjon av symbian?
6680 kjører Nokias eget Symbian-grensesnitt, Series 60.

Mente da bestemt at alle disse er Symbian Series 60, i tillegg til endel flere. Gadd ikke grave opp flere.

 

...

 

Mange nokia telefoner riktignok, men det er andre merker også.. Tør bestemt si at dette ikke er Nokias eget grensesnitt. Dette burde da folk i amobil vite godt.

 

-Ko_deZ-

Må nesten få lov til å korrigere deg der. Series 60 er utviklet av Nokia.

 

http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,010_40,00.html

 

Mange produsenter har dog valgt å lisensiere Series 60 av Nokia i mangel av andre alternativer, og betaler en royalty for hver telefon de selger med operativsystemet.

Tja, Series 60 er vel heller et brukergrensesnitt som kjører på toppen av et operativsystem som Symbian, men du har rett i at det er Nokia som eier og lisensierer det. Symbian eies imidlertid av 6 forskjellige mobilprodusenter.

Lenke til kommentar

Mulig jeg oppfatter den påstanden feil her, men jeg mener at man ved å si "nokias eget symbian grensesnitt" utelukker andre aktører. Selv om det er lisensiert. Det er i alle fall slik jeg leser det. Om noe er mitt eget, så er det mitt. Ingen andres. Når jeg tenker gjennom det, så hadde kanskje min oppfattelse av påstanden blitt forandret bare gjennom å fjerne ordet "eget".

 

-Ko_deZ-

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...