Gå til innhold

MSN Messenger med mer nedetid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I Norge benytter omtrent 800 000 personer seg av MSN Messenger
Rundt 500.000 nordmenn benytter seg av programmet

Du skal ikkje alltid stole på talla som VG oppgir, dei er ikkje alltid heilt enig med seg sjølv; 900 000, mellom 800 000 og 900 000, og den siste no 500 000. Dagbladet har passet seg veldig for å sitere nokon tall når dei omtaler MSN Messenger.

 

Digi.no har også nokon tall, men desse oppgjer ikkje totalt brukertall. Dei opererer med rundt 425 000 pålogga på nyttårsafta, og 379 000 på julafta, og då kan ein rekne med at fullstendig brukertall ligger ein del høgare. Tall frå julafta. Digi.no har tidlegare oppgitt tall i nærheten av 920 000, her.

 

Me valgte å gå med talla som me veit kjem frå Microsoft, som sitert i artikkel nummer 2 frå VG, som er i overkant av 800 000.

 

Dette er berre eit spørsmål om hvilke tall ein velger å stole på.

 

Edit; eg fann eit ekstra tall som seier 900 000 (digi.no). Eg skulle kanskje gått for dette, siden det virker som om det er det siste offisielle tallet, men gjort er gjort. :)

Lenke til kommentar

Jeg har en pc med dette viruset, men jeg klarer ikke å bli kvitt det. Jeg kommer inn på maskinen via en oppstartsdiskett, men det er det hele. Jeg har antiviruset på disketter, men vet ikke hvordan jeg skal få det inn på maskinen. Er det noen der ute som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...