Gå til innhold

Omtale av Second Sight (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

la bare merke til på skjermbildene at det var svært lav oppløsning og ikke noe AA, har spillet noen problemer med oppløsning/aa eller er det screenshots fra konsoll versonen?

 

Jeg må nok prøve dette spillet, men tviler på at det blir noe kjøp for meg...

 

Etter riddick fikk jeg en liten tro på konsoll-konverteringer igjenn, får håpe ikke dette spillet ødelegger igjenn.

Lenke til kommentar

Bildene er fra PC, ja. 1024*768 er den oppløsningen vi bruker å ta skjermbilder i, hvis ikke blir de for store (tenker da på filstørrelse og modembrukere).

 

Jeg stilte det jeg kunne på max, men det var egentlig litt lite å stille på. Det er mulig jeg har oversett noen skjulte menyvalg eller noe, men jeg tror ikke det.

Lenke til kommentar
Bildene er fra PC, ja. 1024*768 er den oppløsningen vi bruker å ta skjermbilder i, hvis ikke blir de for store (tenker da på filstørrelse og modembrukere).

 

Jeg stilte det jeg kunne på max, men det var egentlig litt lite å stille på. Det er mulig jeg har oversett noen skjulte menyvalg eller noe, men jeg tror ikke det.

'svært lav oppløsning' var vel en overdrivelse fra min side, var vel bare at jeg tenkte 640*480 når jeg så de bildene som var der.

 

men når du sammeligner bildene fra den omtalen der med bilder fra andre omtaler, f.eks. Painkiller: Battle out of Hell(som du også har anmeldt, så da er det vel fra samme pc?) ser du at det er mer enn texture-oppløsning og antall polygoner som er forskjellig.

Lenke til kommentar

men når du sammeligner bildene fra den omtalen der med bilder fra andre omtaler, f.eks. Painkiller: Battle out of Hell(som du også har anmeldt, så da er det vel fra samme pc?) ser du at det er mer enn texture-oppløsning og antall polygoner som er forskjellig.

Grafikken i Second Sight bærer tydelig preg av å være laget for å fungere jevnt på PS2, ja.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...