Gå til innhold

Omtale av Hearts of Iron 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Edit: Ble litt forvirret av 1. screenshot på side 3. Er tyskland erobret i 1941? Hvis du klarte det, er jeg imponert :thumbup:

 

At jeg klarte å ta Tyskland så tidlig har flere grunner.

 

For det første ble denne kampanjen spilt på normal vanskelighetsgrad og fiendens A.I. var ikke satt på veldig aggressiv. For det andre sørget jeg for å ha en bred allianse bak meg, der særlig Frankrike var tidlig inne på de tyske territoriumene. Et tredje punkt er at mine styrker var spesialtrent for oppgaven, og jeg stasjonerte dem tidlig i Norge. Bedre med et fåtall gode tropper, enn mange middelmådige.

 

Uansett er USA en av de letteste å spille med, siden de har hav mellom seg selv og "resten". Men morsomt var det uansett, og når 1948 kom var store deler av verden underlagt mine føtter. :)

 

Forsøkte også andre kampanjer med ulike nasjoner og vanskelighetsgrad, og skal love deg at jeg fikk noe å bryne meg på. Blant annet Norge er en stor utfordring. :D

Lenke til kommentar
Hei igjen :)

Liten ting jeg lurer på, la merke til at det øverst på et av bildene på den siste siden stod "This CD is for: Mikael .. ......." Dette minner litt om WC3 sin registrering, er den slik som den?

Hei,

 

Akkurat det med registrering er jeg litt usikker på. Fikk min spesialkopi når jeg besøkte Paradox for litt over en måned siden. Spillet var allerede registrert i mitt navn når jeg mottok det, så her kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. ;)

Lenke til kommentar
Hei igjen :)

Liten ting jeg lurer på, la merke til at det øverst på et av bildene på den siste siden stod "This CD is for: Mikael .. ......." Dette minner litt om WC3 sin registrering, er den slik som den?

Hei,

 

Akkurat det med registrering er jeg litt usikker på. Fikk min spesialkopi når jeg besøkte Paradox for litt over en måned siden. Spillet var allerede registrert i mitt navn når jeg mottok det, så her kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. ;)

Det kreves ingen registrering for å spille HOI2. :thumbup:

 

Grunnen til at cd til de som anmelder er merket, er antagelig at Paradox oppdaget at det var en pressekopien som var årsaken til at Victoria var ble pirat kopirert, et par uker før spillet ble sluppet. :thumbdown:

 

 

Paradox har nå startet en ny metode for bekjempe pirater:

 

Our protection, among other things, involve a personal hitman with a sharp axe visiting every household in the world, checking if you physically have a hoi2 cd, and if you do not have one, he'll chop off your head. Or your hand, or your foot. Or...

 

:yes:

Lenke til kommentar

Må bare flisespikke litt:)

 

"Konklusjon

Vi er i uke 2 av år 2005 etter at en meget populær mann ble henrettet av romerne i Judea."

 

Jeg håper du ikke mener Jesus over, selv om det er vanskelig å tenke seg hvem det ellers skal være. For hele poenget med e.Kr. er at vi teller år fra han ble født, ikke henrettet. (Selv om det vel egntlig burde skrives 2010 eller så hvis vi virkelig telte fra året han ble født).

 

 

Sånn der var det sagt... Forøvrig virker Hearts of Iron knakende godt - ser fram til å bryne meg på en forhåpentligvis verdig arvtaker etter EU2.

Lenke til kommentar
Må bare flisespikke litt:)

 

"Konklusjon

Vi er i uke 2 av år 2005 etter at en meget populær mann ble henrettet av romerne i Judea."

 

Jeg håper du ikke mener Jesus over, selv om det er vanskelig å tenke seg hvem det ellers skal være. For hele poenget med e.Kr. er at vi teller år fra han ble født, ikke henrettet. (Selv om det vel egntlig burde skrives 2010 eller så hvis vi virkelig telte fra året han ble født).

 

 

Sånn der var det sagt... Forøvrig virker Hearts of Iron knakende godt - ser fram til å bryne meg på en forhåpentligvis verdig arvtaker etter EU2.

 

Du har selvsagt helt rett, jeg har rotet fælt. :blush:

 

Tusen takk for at du var så oppmerksom, feilen er herved rettet opp. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...