Gå til innhold

Spesielle band anyone?


LarsP

Anbefalte innlegg

Ok, la meg først forklare hva jeg mener med spesielle. Det er et band som rett og slett har noe som skiller de fra den gemene hop. Et godt eksempel på dette er "Caninus" fra USA som bruker to illsinte pitbuller som vokal. Har dere noen slike band i spillelisten deres? Jeg vil gjerne høre et band som er frontet av sjøløver eller 3 nakne, tilbakestående dverger.

 

Forresten: Her er Caninus:

LINK

 

caninus-hallway.jpg

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rockbitch var jo snåle.

Ja det kan du vel si om et band som har fisfucking som sceneshow, de er vel forbudt i mange land, hvis jeg husker korrekt.

 

ellers så kan jeg vel nevne det norske bandet "Hurra Torpedo".

hurra_1.jpg

Der har vi Aslag Guttormsgaard på vokal, Kristopher Schau på Hvitevarer (ps! fryser funker fint som basstromme) og Bare Egil på bass.

 

Hvis jeg ikke husker riktig får vi se en opptreden med dette bandet på Lille Lørdag dvdn

Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar
Rockbitch var jo snåle.

Ja det kan du vel si om et band som har fisfucking som sceneshow, de er vel forbudt i mange land, hvis jeg husker korrekt.

 

ellers så kan jeg vel nevne det norske bandet "Hurra Torpedo".

hurra_1.jpg

Der har vi Aslag Guttormsgaard på vokal, Kristopher Schau på Hvitevarer (ps! fryser funker fint som basstromme) og Bare Egil på bass.

 

Hvis jeg ikke husker riktig får vi se en opptreden med dette bandet på Lille Lørdag dvdn

øh.. hva skal jeg si for noe?

rare folk..? :dontgetit:

men det med pitbuller var litt kult faktisk.. :)

Endret av dmx
Lenke til kommentar

Der har vi Aslag Guttormsgaard på vokal, Kristopher Schau på Hvitevarer (ps! fryser funker fint som basstromme) og Bare Egil på bass.

 

Hvis jeg ikke husker riktig får vi se en opptreden med dette bandet på Lille Lørdag dvdn

øh.. hva skal jeg si for noe?

rare folk..? :dontgetit:

men det med pitbuller var litt kult faktisk.. :)

Hurra Torpedo var faktisk ganske kult asså :thumbup:

Lenke til kommentar
Der har vi Aslag Guttormsgaard på vokal, Kristopher Schau på Hvitevarer (ps! fryser funker fint som basstromme) og Bare Egil på bass.

 

Bare for å ha nevnt det, alle bandmedlemmene i Hurra Torpedo heter Farbror Blå. :!: Derav de stygge blå joggedressene....

 

Ganske sært!

 

Var på en konsert med de på Rockefeller for noen år siden. Skikkelig kult. Tar helt av på slutten, når de river ned svære stabler med hvitevarer.....

 

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...