Gå til innhold

Nytt om Gothic 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å fy faen tidenes råeste spill ! Faen satt døgnet rundt med Gothic 2 . Det var mitt livs største overraskelse. Det startet som ett middels spill men mulighetene i spillet knuser alt som er idag til og med Fable og Vampire Bloodlines kombinert.

Hvordan visste du at jeg skulle si det?... :p

 

Gothic 2 er muligens det ENESTE spillet som noen gang har gjort meg slik at jeg føler en viss (tro det eller ei) forelskelse.

 

Atmosferen er så KONGE!

 

Jeg husker den tiden da jeg spilte Gothic 2, da satt jeg på skolen, og alt jeg tenkte på var at jeg skulle få komme hjem å få vandre i Khorinis' gater under en skyfri himmel, og om jeg ble lei av militsen, kunne jeg bare gå inn i skogen og hogge ned noen orker...

 

Men Gothic 2 hadde jo selvfølgelig noen VELDIG ergelige punkt, blant annet det at det var så vanskelig!!!

 

Men nå som det kommer valg av vanskelighetsgrader, du starter som en barsking (ulikt fra de forrige), får vandre sammen med arabere, riddere og VIKINGER(!!!) må jo egentlig spillet bli nært perfekt, eller hur? :dontgetit:

 

Anyways: :love::dribble:

 

EDIT: Gothic 2 var jo nært perfekt, så om Gothic 3 blir lettere, skulle man jo nesten tro at ordet "perfekt" ligger rett rundt hjørnet!!! :w00t:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

hehe :)

 

Jeg hadde en sånn "Folk må jo gjøre opprør i gatene av kor bra dette spillet er " følelse da jeg satt meg ned med det.

 

Var ikke bare gameplayet men det var jo 0 loading i spillet. Jeg husker jeg klatret på en fjelltopp og sverger jeg løp i ett kvarter og så ser jeg ned på byen jeg dro fra og ser folket som fortsetter og jobber. En person jeg hadde drept ligger der fortsatt ... bare satt og måpet i stolen. Har fremdeles ikke sett noen spill som har vært nær den følelsen. De gutta bak Gothic må seriøst være utenomjordisk eller noe, de har ekstreme talenter.

 

Jeg har prøvd bare Gothic 2 jeg da så vet ikke koss Gothic 1 var.

Når Gothic 3 kommer ut så skal jeg snekre igjen døra og kjøpe inn masse mat og drikke og så skal jeg sitte der til jeg råtner !

Lenke til kommentar
Dette blir konge , noen som vet om Gothic 2 Night of The Raven kommer på engelsk?

Tror ikke det :(

Det du kan gjøre er å kjøpe den tyske versjonen, og installere language patch, en venn av meg har gjort det, og det skal visstnok funke helt fint :)

Er det ikke så at Night of the Raven er ferdig oversatt, bare att Atari(?) ikke ser lønnsomheten i å gi det ut? For Gothic 2 solgte vist ikke så veldig bra utenfor Tyskland.

 

And all this because of the Pirate scum. May they all hang and rot......

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...