Gå til innhold

Duke Nukem trenger deg (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Spådom: Duke Nukem Forever kommer til å bli kjempemoro. Ser ingen grunn til å tvile på 3DRealms, faktisk - det har vært mye frem og tilbake, men signalene nå er ganske gode. Tipper spillet er ute høsten 2005, med litt hell. :)

hvilke signaler egentlig ?

absolutt alt blir jo praktisk talt tolket som signaler fra 3drealms.

Lenke til kommentar

3D Realms skal ha kred for at de ikke tar en 'Tomb Raider-løsning' og slipper et nytt spill av middels kvalitet omtrent hvert eneste år, noe de sannsynligvis kunne gjort og tjent veldig gode penger.

 

Men jeg hadde glatt kjøpt et Duke Nukem spill annethvert år hvis de hadde holdt stilen og hadde bra story. Et spill må ikke være cutting-edge rent teknisk for å være bra og morsomt.

 

Faren for å gå på trynet hvis man skal lage noe som er teknisk imponerende er enorm - særlig når utviklingen strekker seg over mange år. Se bare et år tilbake; det som var helt rått grafisk da blekner jo i forhold til titlene som er store nå idag.

 

Som gammel fan håper jeg selvfølgelig at Duke returnerer og viser alle hvor skapet skal stå, men inni meg føler jeg at tiden kanskje har løpt ifra 3D Realms. Som Alexf er inne på: Kanskje det beste var om Duke forble et godt minne fra før i tiden istedet for en potensiell flopp.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Jeg tror rett og slett 3DRealms har driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiti seg ut med denne versjonen av Duke Nukem. Hvis DNF blir en hit - så skal jeg eta hele seksjonen ved siden av meg (og den inneholder 120 dvd-cover) - for det ser ikke imponerende ut i det hele tatt på noen screenshots. De har utsatt det usannsynelig mange ganger, og det virker ikke som de er noe lystne på å gi det ut i det hele tatt.

 

JEG tror at de selv vet de sitter på et sugent spill som ikke lever opp til dagens standard, og de vet også at de har lovet mye og bygd opp et skikkelig forventnings press blandt fansen - og de vet også veeeldig godt at de kommer til å skuffe.

 

3DRealms utsetter sin egen dødsdom - og det vet egentlig alle. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ja kanskje. Men så lenge som jeg har venta på det her nå [eller jeg ga f*** for en stund siden] - så tyder det på at de ikke har helt greie på og holde følge med dagens standard. Og nå som HalfLife 2 er ute blir det jo enda værre. Kravene er jo skrudd enda mer opp nå ... men om de klarer det (noe de burde egentlig etter den produksjonstiden), så blir jeg fornøyd jeg ...

 

men det skjer ikke tror JEG ...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...