Gå til innhold

World of Warcraft-lanseringen nærmer seg (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig forventet dette, at så mange vil være beta-testere. For i alle mine år bak pc skjermen er det kun blizzard som har imponert meg til de grader som de har gjort. Nevner noen slagere som spilles av mange tusen selv i dag.

StarCraft

StarCraft - Broodwar

Warcraft 2

Warcraft 3

Warcraft 3 - Frozen Throne

 

Dette sier bare nok om hvilke kvalifikasjoner dette selskapet har, og hvilke forventinger det er til spillene deres.

 

De er verdens beste på det de gjør

 

 

Gleder meg som en unge til dette spillet!!!

Lenke til kommentar
Hadde egentlig forventet dette, at så mange vil være beta-testere. For i alle mine år bak pc skjermen er det kun blizzard som har imponert meg til de grader som de har gjort. Nevner noen slagere som spilles av mange tusen selv i dag.

StarCraft

StarCraft - Broodwar

Warcraft 2

Warcraft 3

Warcraft 3 - Frozen Throne

 

Dette sier bare nok om hvilke kvalifikasjoner dette selskapet har, og hvilke forventinger det er til spillene deres.

 

De er verdens beste på det de gjør

 

 

Gleder meg som en unge til dette spillet!!!

At du ikke nevner Diablo og Diablo 2 serien er ganske synd, da det er muligens et av de mest annerkjente RPG-spillene noensinne.

 

World of Warcraft skal definitivt kjøpes, og like greit at det kommer til vinteren iom at det er andre spill som kommer denne måneden som blir høyt prioritert for min del.

Lenke til kommentar
Hadde egentlig forventet dette, at så mange vil være beta-testere. For i alle mine år bak pc skjermen er det kun blizzard som har imponert meg til de grader som de har gjort. Nevner noen slagere som spilles av mange tusen selv i dag.

StarCraft

StarCraft - Broodwar

Warcraft 2

Warcraft 3

Warcraft 3 - Frozen Throne

 

Dette sier bare nok om hvilke kvalifikasjoner dette selskapet har, og hvilke forventinger det er til spillene deres.

 

De er verdens beste på det de gjør

 

 

Gleder meg som en unge til dette spillet!!!

Problemet der er at de ikke har våget å gjort noe forandringer. Så si alle de spillene er like i sin oppbygning.

 

WoW er ett helt tragisk spill av ett MMORPG. Det har elendig grafikk samt gameplay. Verdenen er altfor liten og så si 0 interaktiv. WoW går faktisk UNDER Neocron på min dødsliste over dårlige mmorpgs.

 

Blizzard var bra når de holdt seg i sin sjanger.

Lenke til kommentar
WoW er ett helt tragisk spill av ett MMORPG. Det har elendig grafikk samt gameplay. Verdenen er altfor liten og så si 0 interaktiv. WoW går faktisk UNDER Neocron på min dødsliste over dårlige mmorpgs.

Dette høres i beste fall ut som et dårlig forsøk på ironi. Hvis jeg legger godsiden til.

 

- WoW kan rett og slett se fantastisk ut. Det er ikke veldig tungt å dra, men det er kunstnerisk helt i en egen klasse. Det er en fryd å se på. Ja, noen teksturer kan gå igjen en del, men du skal være særdeles surmaga for å la det irritere.

 

- Gameplay er veldig godt. Alt er lett tilgjengelig og meget intuitivt. Det kan være kjedelig å ghostrunne, men jeg liker det bedre enn den typiske måten å løse død på (xp-trekk).

 

- Verdenen er ikke alt for liten, den er kanskje ikke _størst_, men den er absolutt stor nok. Det tar deg mange timer om du skal løpe gjennom den, og variasjonen er fantastisk.

 

- Jeg kan i farta ikke komme på et mer interaktivt MMORPG.

 

Det gjenstår å se hvordan det er å spille over lenger tid som lvl 60, men jeg tror faktisk Blizzard har noe å tilby der også. WoW utmerker set som et spill der man går opp i levler som et resultat av at man gjør ting man har lyst til. Du vil neppe stå og drepe de samme fiendene gang etter gang etter gang for å få fortest mulig xp, ganske enkelt fordi du også levler fortere om du gjør forskjellige typer oppdrag. Dette er basert på mine egne erfaringer gjennom spillet, er bare en lvl 33 Warrior, så jeg har litt igjen til toppen. Men av en eller annen grunn tror jeg at du har vesentlig kortere erfaring. Stemmer?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...