Gå til innhold

Store priskutt på Intel-prosessorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som benytter anledningen til å opplyse oss om at dere ikke har råd til 1500-1600 kroner for en CPU kan jo glede dere over at slik priskutt fra Intel er det som får AMD til å sette ned prisene.

 

Passet utmerket for min del, fikk faktisk en P4 2.6C for 600 kroner i dag (priskutt, av det utilsiktet kraftige slaget tror jeg) :)

Lenke til kommentar

Hvilken CPU man skal kjøpe kommer an på bruken det, jeg ser kun én fordel med CPU fra Intel, og det er encoding av lyd og bilde.

Men 925 chipset'et rokker hardt, men nForce4 hamler opp, bare det kommer :/

 

Gleder meg til å se hva som skjer på S939-fronten nå, mange hyggelige nyheter på forsida=)

Lenke til kommentar
Dere som benytter anledningen til å opplyse oss om at dere ikke har råd til 1500-1600 kroner for en CPU kan jo glede dere over at slik priskutt fra Intel er det som får AMD til å sette ned prisene.

 

Passet utmerket for min del, fikk faktisk en P4 2.6C for 600 kroner i dag (priskutt, av det utilsiktet kraftige slaget tror jeg) :)

daam... hvor kjøpte du den?

Lenke til kommentar
Dere som benytter anledningen til å opplyse oss om at dere ikke har råd til 1500-1600 kroner for en CPU kan jo glede dere over at slik priskutt fra Intel er det som får AMD til å sette ned prisene.

 

Passet utmerket for min del, fikk faktisk en P4 2.6C for 600 kroner i dag (priskutt, av det utilsiktet kraftige slaget tror jeg) :)

daam... hvor kjøpte du den?

Min tremenning som tilfeldig vis så dem på Clas Olson og plukket med en til meg. Passer som hånd i hanske for i865G kortet jeg plukket opp for 250 kroner her i sommer :)

Lenke til kommentar
Dette priskuttet er vel intels forsøk på å gjennvinne markedet etter at Amd har tatt en del av det. Får bare håpe at dette fører til at Amd setter prisene enda mer ned.

Nå må vi bare huske på at AMD ikke har tatt veldig mye marked fra Intel. Der de har gjort størst innhogg er på server-siden. Leste på [H] at Intel hadde tapt ca. 1% marked til AMD siste halvår (tror det var det). Intel skjelver nok ikke riktig enda.

Lenke til kommentar
Dette priskuttet er vel intels forsøk på å gjennvinne markedet etter at Amd har tatt en del av det. Får bare håpe at dette fører til at Amd setter prisene enda mer ned.

Nå må vi bare huske på at AMD ikke har tatt veldig mye marked fra Intel. Der de har gjort størst innhogg er på server-siden. Leste på [H] at Intel hadde tapt ca. 1% marked til AMD siste halvår (tror det var det). Intel skjelver nok ikke riktig enda.

Stemmer nok det, ikke tatt noe særlig på desktop, litt mer på serversiden.

Men så sa jo Hector at de først skulle få opp ASP'n sin, noe de vel har gjort.

K8 floodingen begynner vel først når 90nm er oppe og kjører skikkelig.

Endret av b0nna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...