Gå til innhold

Ingen flerspiller i GTA: San Andreas (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sier ikke at nettspill ikke er morsomme, men jeg tror ikke de er klare for gameplayet som GTA har å tilby.(sitat)

 

er vel ikke så spesielt at det ikke går ann og spille på net med det,høres ut

som de har laget et spill som de er veldig stolte av !

 

men kommer sikker mod til San Andreas(pc)også, slik som vice city har til'pc-

versjonen ;)

Lenke til kommentar

Det gjorde alt mye enklere for meg. Trenger ikke å glede meg lenger, vente, legge tilsides penger. Om neste GTA kommer ut til PC, og er originalt koded/laget/formet for dette, og det er MP..... osv.

da, kanskje ;)

 

 

 

En ekstremt viktig del av spillet blir den sterke historien, og dette er det i følge Dan Houser umulig å gjøre i et onlinespill.

Skal dette være argumentasjon?!

Bygger MTA på noe historie? Nei.

Det vi vil gjøre på nett med GTA er jo ikke å ha med NPCèn å gjøre, vi vil vel spille med andre spillere?

Å tenkte ensrettet i baner om en MP del med historie eller ikke-mp-del er vel ikke å tenkte i de beste baner.

Lenke til kommentar

ehhhh.. MTA:VC var morsomt, og det var endatil fylt med bugs og feil... hvis de hadde brukt litt ekstra tid på utviklingen kunne de nok klart å lage en morsom GTA multiplayer modus...

 

og bare for å opplyse stakkars herr Dan Houser: multiplayer trenger ikke en story! det han sa er neppe grunnen til at de ikke har multiplayer med i spillene sine.. har heller tro på at sony, i sin avtale med rockstar, har gitt beskjed om at de ikke skal levere multiplayer til andre platformer, og derfor leverer de uten multiplayer i det hele tatt... bare min teori det :D kan vel hende de rett og slett bare er late også da... ;)

Lenke til kommentar

Øh... plutselig så jeg at det står oppført PS2 som plattform under releasedatoen for GTA SA. Og jeg som har gått rundt hele tiden og trodd at oppfølgeren til verdens beste spill slippes til PC den 22. oktober.. :scared: Pokker...er det sant?!? Neiogneiognei :cry: . Er det virkelig ikke blitt lansert noen releasedato for pc?

 

Er klar over at dette ble et litt usaklig innlegg, men jeg måtte bare uttrykke min frustrasjon. Fatter ikke hvorfor de ikke kan slippe spille til pc med det samme. Har spilt Gta3 på begge plattformer, og det er jo myye mer flytende og oversiktlig gameplay på pc.. synes jeg da.

Endret av kns
Lenke til kommentar
La oss håpe tiden mellom ps2 release og pc release brukes til å gjøre en god porting-jobb... Sony har en eksklusivitetsavtale med Rockstar, og det påvirker nok release dato for PC

Ja, la oss håpe det. Det har blitt gjort med glans tidligere, synes jeg i hvert fall. Sikkert riktig det du sier om ekslusivitetsavtalen, så det er nok bare å lene seg tilbake og vente. Jeg er bare så utrolig klar for det spillet.. :D

Gleder meg forresten veldig til soundtracket. Kult at det lages spill som er så gjennomførte at man til og med venter i spenning på soundtracket.. :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...