Gå til innhold

Viktig melding til alle jenter/kvinner v. 2


Anbefalte innlegg

Siden Darkness var så flink og snill at hun påpekte hvordan vi "gutter/menn" skal være, så tar jeg meg den frihet å fortelle henne hvordan jenter/kvinner absolutt skal og MÅ være:

 

1) Kvinneundertrykkelse er en positiv ting.

 

2) Dere skal ha en fettprosent på 7%, perfekt kropp, søtt ansikt, fine tenner, ingen føflekker, null kviser, selvpåtegnede øyenbryn, atletiske ben, spretten og veltrent rumpe, uproposjonalt store pupper og huden deres skal til en hver tid se ny-airbrusha ut. Det er også viktig med falske øyenvipper, silikonlepper, fjerna ribbein og platinablondt hår. Nevnte jeg velskulpturerte lår, lang hals og tynne ankler?

 

3) Dere skal adlyde mannen og hans ønsker. Husk, dere er underkastet mannen (Gud skapte kvinnen av mannens ribbein).

 

4) Om mannen vil ha sex, er det deres plikt som partner å gi ham det. Det er også viktig å poengtere at den aktuelle sex'en skal foregå på HANS premisser, og det er HANS nytelse som står i sentrum.

 

5) oppfølging til punkt 4 -> Det er ikke noe som heter "hodepine" eller "å være sliten".

 

6) Ikke kom her og krev bruk av kondom! Vet DU hvordan det er å vakumpakke tissen?

 

7) Swallow? Ja takk.

 

8) Din primære oppgave som kvinne er å lage mat, rydde/vaske og passe på eventuelle barn, samt fungere som sexobjekt.

 

9) Om du absolutt vil ha ren dass, får du jaggu meg rense den selv.

 

10) Du skal ikke ha hår andre steder enn hodet til enhver tid. Om dette innebærer å ha med seg barberhøvel 24/7 so be it.

 

11) Du skal ikke støtt å stadig mase om hvor rotete det er på alle mulige rom.. Geniene behersker kaos heter det.. Slapp av!

 

12) Du skal ikke klage over lat mannen er og at han bare dovner seg på soffan hele dagen.. HAN er faktisk inntektskilden i familien og har rett til å slappe av mens du lager mat! EOD!

 

Punkt 11 og 12 er © DiMiles 2004

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

13)

Hvis noen spør deg ut, ikke godta og si at dere gjerne kan finne på noe for så å droppe hele greia. Da gir du først gutten forhåpninger, også gir du faen i det. JÆVLI dårlig gjort og det glemmer ikke gutten med det første. Møkkamennesker. :realmad:

14)

Ikke tap spill og leker med vilje. Selvom du er jente KAN du være flink i spill ogsånn. Jenter som taper med vilje og leker dårlige i fotball osv og i alt mulig irriterer meg maks. Ja, det finnes altfor mange av dem. :(

Lenke til kommentar

15) Dere skal ikke smiske dere til bedre karakterer på skolen ved falsk grining osv.

 

16) Dere har elendig ballfølelse. Skaff dere bedre.

 

17) Slutt å baksnakke hverandre (alle dere er like teite uansett).

 

18) Matte er ikke vanskelig. Lær dere det.

 

19) Det ser mongo ut at dere skal sminke dere til alle døgnets tider. Slutt.

 

20) Ikke røyk. Dere er teitere enn oss, for dere røyker mer.

 

21) Ikke skrik så jævlig. Snakker om skrekkfilmer, karuseller osv.

 

22) "Kostbare" jenter er teite jenter.

 

23) Alle driter i om veska di ikke passer til mønsteret på sokkene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...