Gå til innhold

Omtale av Colin McRae Rally 04 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, etter min mening så uteblir den store fartsfølelsen i spillet.

Noe som gjør det litt kjedelig å spille. Var bedre før.

 

Colin McRae Rally 2 og RalliSport Challenge klarer å fange fartsfølelsen på en mye bedre måte etter min mening.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Veldig enig med Cappo her,men eg har bare testet x-box versjonen og har ingen planer om å teste pc versjonen da det sikkert er mye det samme.

 

Andre her som har en følelse av å kjøre et "luftputeskip" i steden for en rally bil?(kansje det kommer en wipeout mod til dette spillet senere?),..personlig skremt over hvor dårlig Colin Mcrea 3,4 er,men grafikken og lyd + valgmuligheter er jo bra i det minste ikke sant he,he..

 

Sjøl venter eg spent på Xpand rally/Rallisport2(Xbox) og Richard burns rally som umulig kan bli noe dårligere.

 

Konklusjon

På PC har man egentlig ikke så mange valg, du kan spille Colin McRae Rally eller du kan glemme Rallyspill.

 

Vil gå så langt å si at gode gamle Rally Masters er et bedre kjøp en Colin Mcrea 1,2,3 og 4 til sammen.

Så etter min mening om du er ute etter et Rally spill på pc'n så ikke kast bort penger på Colin Mcrea serien,da er det i det minste bedre å bruke noen kroner på rallisport menst man venter på rally spill nevnt over.

Lenke til kommentar

Grunnen til at Subaru'en har et amerikansk flagg er jo fordi spillet ikke får lov til å bruke WRC-bilene, og må da bruke de tilsvarende bilene fra det amerikanske rally-mesterskapet (som forøvrig er en stor begivenhet der borte).

 

Angående spillet så har jeg lyst til å levere det i butikken igjen. Har aldri klart å spille mere enn 2-3 etapper før jeg får blåskjerm. Ser ut til at det er problemer med skjermkort/drivere, men det hjalp ikke å legge inn nyeste drivere heller. :(

Lenke til kommentar

hvor får man kjøpt det???

 

har lett litt rundt omkring, finner ingen som har det :no:

 

husker og ha sett et sted man kunne forhånds bestille, men finner ikke ut hvor det var :blush:

 

har testa demoen en del, og synes selv den var sinnsykt mye bedere enn 1'ern, 2'ern, og 3'ern. Med andre ord: jeg synes de 3 første var DÅRLIGE jeg, mens 4'ern derimot den er :thumbs::w00t::thumbup::dribble::love:

 

skal bestilles så fort noen kan si meg hvor den er til salgs

 

edit: litt skrivefeil og litt redigering

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
hvor får man kjøpt det???

 

har lett litt rundt omkring, finner ingen som har det :no:

Hvor bor du? Spillet skal være i salg overalt nå.

tenkte internett butikker i første omgang

 

bor på kolbotn og det er liksom ikke så mange butikker i nærheten her må liksom til ski, oslo eller vinterbro

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...