Gå til innhold

RIAA flytter over på Linux


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper SCO saksøker RIAA det hadde vert til pass for de :p

Ja, og at RIAA vinner, og Sco må slippe anklagene på Mange linux utviklere. Så kan RIAA Fortsette med de ufyselige tingene de driver med, for de "juger" hvertfall ikke om noe de da.

Helt enig selv om jeg hadde ikke hatt noe imot om begge forsvant....

Lenke til kommentar

Har selskapet betalt lisenspenger til SCO? ---> Likte den ordlyden der! Man kan leke litt med tanker rundt dette. Microsoft er jo uten tvil det programvareselskapet blant de store som satser mest på DRM og andre ubehagligheter og som ganske mange benytter etterhvert (f.eks. da man trodde man kunne sjekke ut litt norsk musikk gratis og lovlig, men måtte ha IE og windows media player for å få det til å fungere...). At RIAA, som derfor bør være en viktig partner for MS, nå setter opp et par Linux-maskiner mellom nettet og windows-serverne sine, må jo da være å skyte seg selv så smått i foten (forutsatt at Linux-maskinene stopper angrepene). Det kan jo være at de i platebransjen som støtter RIAA ikke lenger da vil stole på MS sitt DRM-opplegg og ikke synes det blir verdt å implentere/ bruke. Dermed vil vi forhåpentligvis bli kvitt DRM-greiene...

 

Litt spekuleringer det her, men om jeg får rett er dette svært gode nyheter!

Lenke til kommentar

For det føste synes jeg ikke dette er noen nyhet som fortjener plass i noen avis.

 

For det andre er overskriften feil.("heldigvis" er teksten riktig, og i bestefall er da artikkelen bare tabloid)

 

Er ikke å bare skrive en "nyhet" med navnene; RIAA,Linux,SCO og Windows en litt for billig måte og lage nyheter på? Håper at vi kan holde oss borte fra det i framtiden.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Civilix says:

For det føste synes jeg ikke dette er noen nyhet som fortjener plass i noen avis.

 

For det andre er overskriften feil.("heldigvis" er teksten riktig, og i bestefall er da artikkelen bare tabloid)

 

Er ikke å bare skrive en "nyhet" med navnene; RIAA,Linux,SCO og Windows en litt for billig måte og lage nyheter på? Håper at vi kan holde oss borte fra det i framtiden.

 

Morsom lesing var det vertfall !! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...