Gå til innhold

Apples sjefdesigner slutter - her er de mest legendariske produktene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som husker hvilken årsmodell av Macbook Pro som hadde greit med usb porter og var ikke for tynn. Var det 2012?

 

Ang MP3-CD-spillerne, det var en som hadde sinnsykt med buffer og platen roterte ikke når en sang var lagt inn.

 

iPod'ene som hadde harddisk var greie. Når det kom touch på den så taklet ikke ipodden GSM signaler på nært hold. Da scrollet den gjennom sanger og styrte heftig med volumet.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Noen som husker hvilken årsmodell av Macbook Pro som hadde greit med usb porter og var ikke for tynn. Var det 2012?

2012-modellen hadde kun to USB-porter, hvor dagens modell har fire. Så det spørs hva du foretrekker når du sier "greit med USB-porterr"? Med tanke på at du syns høy tykkelse er positivt så antar jeg du også syns det er negativt med for mange USB-porter. I så fall kan jeg trygt anbefale 2012-modellen. Der får du også lavere ytelse, som i din verden antakelig er positivt.

Lenke til kommentar

 

Noen som husker hvilken årsmodell av Macbook Pro som hadde greit med usb porter og var ikke for tynn. Var det 2012?

2012-modellen hadde kun to USB-porter, hvor dagens modell har fire. Så det spørs hva du foretrekker når du sier "greit med USB-porterr"? Med tanke på at du syns høy tykkelse er positivt så antar jeg du også syns det er negativt med for mange USB-porter. I så fall kan jeg trygt anbefale 2012-modellen. Der får du også lavere ytelse, som i din verden antakelig er positivt.

Hva faen er det til svar? Han stiller et enkelt spørsmål, og å påstå at dagens modeller er for tynne (ift. hva man ofrer for tykkelsen) for "Pro"-markedet er vel heller ikke spesielt kontroversielt. Ta den passiv-aggressive attituden din et annet sted.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva faen er det til svar? Han stiller et enkelt spørsmål, og å påstå at dagens modeller er for tynne (ift. hva man ofrer for tykkelsen) for "Pro"-markedet er vel heller ikke spesielt kontroversielt. Ta den passiv-aggressive attituden din et annet sted.

Såså, det var ment humoristisk. Jeg syns bare det var morsomt at han valgte å trekke frem to av de tingene som faktisk har blitt bedre på dagens modeller.
Lenke til kommentar

Noen som husker hvilken årsmodell av Macbook Pro som hadde greit med usb porter og var ikke for tynn. Var det 2012?

 

Til og med 2012 modellene var av den tykkere typen. De hadde dog bare to USB porter, men til gjengjeld hadde de cd rom. Fra 2013 kom retina skjermene og da et slankere design. Fremdeles da også 2usb, 3 generasjon ifht 2gen usb på tidligere modellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...