Gå til innhold

Verden skal få nok et par selvknytende joggesko


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært lite overaskende siden det fra begynnelsen er samme selskap bak disse joggeskogigantene.. Det er en families skoselskap som deltes opp i flere selskaper etter farens død, om jeg minnes det riktig. Og det ble vel delt opp av faren og hans bror når han levde også, slik at også Adidas er med i gjengen fra gammelt av.

Lenke til kommentar

Svært lite overaskende siden det fra begynnelsen er samme selskap bak disse joggeskogigantene.. Det er en families skoselskap som deltes opp i flere selskaper etter farens død, om jeg minnes det riktig. Og det ble vel delt opp av faren og hans bror når han levde også, slik at også Adidas er med i gjengen fra gammelt av.

 

Det er Adidas og Puma du snakker om. Ikke Nike. Adidas er stiftet av Adolf "Adi" Dassler og Puma er stiftet av Rudolf "Rudi" Dassler. Disse to var brødre og var i begynnelsen i samme bedrift som ble stiftet av Adolf, men de to ble rivaler etter andre verdenskrig og fortsatte hver for seg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva gjør man hvis batteriet har gått tomt før man skal ta av seg skoene?

Kobler å laderen og venter til de er oppladet nok?

 

 

Jeg ser ingen fordeler med motoriserte skosnorer fremfor BOA-snorer man strammer og slakker med et lite ratt på skoene.

Endret av Frobe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P0LhtEd81A

"Hei, vi må lage sånn app dings. Hva skal vi legge på av funksjonalitet? Noe må det vel være mulig å finne på?".

 

Hva men en sko som tar hele løpeturen alene?

Lenke til kommentar

Hva gjør man hvis batteriet har gått tomt før man skal ta av seg skoene?

Kobler å laderen og venter til de er oppladet nok?

 

 

Jeg ser ingen fordeler med motoriserte skosnorer fremfor BOA-snorer man strammer og slakker med et lite ratt på skoene.

Gimmick vil jeg tro. Dog, skulle ikke sagt nei til en motorisert versjon på vernestøvlene. Er så langt å skru :-p, i alle fall kontra verneskoene som bare er et par omdreininger. Kaster bort i alle fall 6 sekunder (eller 10 om man bare har en hånd tilgjengelig). ^^

 

Hadde og vært kult om man kunne gjøre det "handsfree". Hvor ofte bærer jeg ikke ting inn og ut av huset i løpet av en dag.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...