Gå til innhold

Så mye vil Galaxy S9 trolig koste i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange sauer som vil betale for status visst

 

Litt Off Topic, men tar utgangspunkt i at du ville kommentert det samme på alle telefoner i samme prisklasse.

 

Kjøpte en iPhone X forrige måned. Føler meg ikke spesielt som en sau, ei heller at den gir meg status.

 

Mer at jeg hadde lyst til å bytte ut min gamle modell og syntes den falt i smak. Ja den kostet mye, men var den jeg valgte.

 

Du høres bare noe snurt ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mange sauer som vil betale for status visst

 

Det kommer vel litt ann på bruken.. For min del brukes mobilen veldig mye. Normalt 4,5 til 5 timer med bruk per dag. Det tilsvarer ca 1800 timer per år. Selger jeg mobilen til halv pris etter et år, så koster det meg da ca 12.- per dag for å ha en premium mobil, noe jeg vil si er verdt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mange sauer som vil betale for status visst

 

Litt Off Topic, men tar utgangspunkt i at du ville kommentert det samme på alle telefoner i samme prisklasse.

 

Kjøpte en iPhone X forrige måned. Føler meg ikke spesielt som en sau, ei heller at den gir meg status.

 

Mer at jeg hadde lyst til å bytte ut min gamle modell og syntes den falt i smak. Ja den kostet mye, men var den jeg valgte.

 

Du høres bare noe snurt ut.

Jada, skikkelig snurt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samsung sine knox begrensinger er nok til at jeg aldri vil kjøpe mobil fra dem igjen. Men hardwaren er jo bra (det er faktisk apple sin også).Men softwaren blir jo bare mer og mer låst med samsung.
Vi trenger en ny nexus modell på markededet. Pixel er alt for kostbar i forhold til hva du får ut av hardware. (å betale ekstra for å få ren android er utnytting av posisjon)

Endret av per parker
Lenke til kommentar

 

 

Mange sauer som vil betale for status visst

 

Litt Off Topic, men tar utgangspunkt i at du ville kommentert det samme på alle telefoner i samme prisklasse.

 

Kjøpte en iPhone X forrige måned. Føler meg ikke spesielt som en sau, ei heller at den gir meg status.

 

Mer at jeg hadde lyst til å bytte ut min gamle modell og syntes den falt i smak. Ja den kostet mye, men var den jeg valgte.

 

Du høres bare noe snurt ut.

Jada, skikkelig snurt.

Ja, faktisk enda mer nå:)

Lenke til kommentar

 

 

Grisebillig i forhold til problemtelefonen fra Apple til 13k som er full i feil.

 

Full av feil er vel å ta i?
Nei, selv Tek.no har skrevet flere artikler om feil og mangler blant annet senest i dag.

Selv om TEK ikke skriver om feil på andre telefoner, så betyr det ikke at de ikke finnes...

 

Her er ett eksempel på Samsung sine sider der flere opplever samme feil...

https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-S8-Questions-and-Answers/S8-NOT-ANSWERING-PHONE-CALLS/td-p/145288

Lenke til kommentar

 

 

 

Mange sauer som vil betale for status visst

 

Litt Off Topic, men tar utgangspunkt i at du ville kommentert det samme på alle telefoner i samme prisklasse.

 

Kjøpte en iPhone X forrige måned. Føler meg ikke spesielt som en sau, ei heller at den gir meg status.

 

Mer at jeg hadde lyst til å bytte ut min gamle modell og syntes den falt i smak. Ja den kostet mye, men var den jeg valgte.

 

Du høres bare noe snurt ut.

Jada, skikkelig snurt.

Ja, faktisk enda mer nå:)

Får faktisk ikke sove, drømmer stadig om s9 og alt det fantastiske den kunne gjort med livet mitt ?

Lenke til kommentar

 

Mange sauer som vil betale for status visst

Jeg tipper du også sløser penger på diverse :p

 

Noen kjøper jo bil for 500 000+ også, uten at folk kommenterer det engang...

Har jo bil til 700k, men bil er tross alt med på å varme opp lokalmiljøet her. Litt varmere somre kan vel ingen klage på. Bare å kjøpe mer solkrem ?

Lenke til kommentar

 

 

Mange sauer som vil betale for status visst

Jeg tipper du også sløser penger på diverse :p

 

Noen kjøper jo bil for 500 000+ også, uten at folk kommenterer det engang...

Har jo bil til 700k, men bil er tross alt med på å varme opp lokalmiljøet her. Litt varmere somre kan vel ingen klage på. Bare å kjøpe mer solkrem ?

Derfor du ikkje har råd til en mobil til 8k :p

 

Nice troll

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...