Gå til innhold

TEST: Motorola Moto G5S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...det at dere henger dere opp i pris synes jeg er underlig, når man ser på hva man får kontra "glassmobilene" til en halv månedslønn!

 

At telefonen gir mye for pengene hjelper lite når det finnes alternativer som gir mer. Når det gjelder kjøp av duppeditter er det ingen premie for andreplass. Man velger sin favoritt, og konkurrentene går tomhendt hjem. 

Lenke til kommentar

Denne telefonen kommer nok til å kosta 1990kr til vanlig også når flere får den inn. Tror elkjøp som har den til 2790kr bommer ganske greit. Moto G5 har en pris på 1790kr og en økningen til 1990kr er forholdsmessig lik økningen i pris frå Moto G5 plus til Moto G5s Plus som henholdvis koster 2790kr og 2990kr hos flere butikker.

 

Lurer som flere på om Tek kommer til å teste Moto G5S Plus i nærmeste fremtid? Er få anmeldelser av telefonen ute for øyeblikket. Det fleste dem er fra India og kvaliteten på anmeldelsene er ikke akkurat allverden. Men sett flere nevne litt lag ved kameraet både når en åpner kamera og når bildet blir tatt og lagret. Virker som problemer som kan fikses med oppdatering, men spm er når den kommer og om den kommer.(PS: G5S plus har en dual kamera løsning, der det ene er et svart hvit kamera). Ut får de få anmeldelsene som er har ikke jeg greid å gjort meg opp en mening om den nye kameraløsningen på pluss modellen er en faktisk oppgradering fra den "gamle". Det kan også virka som kameraet kanskje er litt dårligere i svak belysning noe som kan forklares med at at G5 plus har en aperture på 1,7 , mens det nye på G5S plus har 2,0.

 

Er i den situasjon at jeg selv vurderer å kjøpe G5S plus eller G5 plus siden nåværende telefon tok kvelden og jeg må ha en tlf fram til Pixel 2 XL kommer på markedet. Som forhåpentligvis blir å finne i Norge relativt raskt etter lansering og som forhåpentligvis lever opp til drømmene om hvordan neste Pixel burde være. Som bla ip68 og jack (krysser fingrene, selv om ryktene om jack ikke er lovende)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...