Gå til innhold

Fallout 4 VR er annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vive eksklusivt? ... VR må være VR, som en åpen standard! Skulle tro de var interessert i at så mange som mulig kunne kjøpe spillet deres..!

 

Ble veldig skuffa her selv. Håpet i det minste det kom til det mest solgte VR produktet. Enig at det beste hadde vært EN "VR standard". Redd for at det blir en ny runde med innkjøp av utstyr til neste generasjon VR/PS4 for min egen del.

Lenke til kommentar

Dette har vi da vist lenge. Var ikke snakk om at dette ville komme til Oculus Rift pga søksmålene mellom Zenimax og Oculus. Men det blir nok ikke lenge før noen hacker det til å fungere på Rift kan jeg tenke meg.

Jeg er også spent på om det vil fungere på LG sitt VR sett siden det er såpass likt Vive og også er et samarbeid mellom LG og Valve.


Men til nyhetene. Jeg gleder meg sykt til Fallout 4 og Doom. Disse spillene blir en prioritering å spille! Doom ser også overraskende artig ut med teleport og slow motion effekt. Ser ut til at de har fått disse mekanikkene til å passe inn i selve universet i og med at man virker å være en slags død person gjenopplivet og utstyrt med avansert teknologi.

 

Stiv pris for Fallout 4. Glad jeg sluttet å kjøpe førstepersons flatskjerm spill da VR ble en greie :p

http://store.steampowered.com/app/611660/Fallout_4_VR/

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...