Gå til innhold

Lenovo slipper slanke og stilrene PC-er for «trendy» folk på farten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Optisk drev?? Den plassen må vel gå an å bruke adskillig bedre enn til DvD?

Det begynner å bli noen år nå siden jeg sist hadde bruk for optisk drev på en bærbar. Og skulle jeg snurre en blue ray så har jeg en konsoll som duger. Lagring dupliseres på filserver og backup automatiseres på filserver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mer "trendy" utforming fikser ikke det faktumet at IdeaPad-maskiner ofte er mangelfulle når det kommer til kvalitetsinntrykket og bruksopplevelsen, selv med prisen tatt i betraktning.

 

Jeg kommer personlig aldri til å anbefale noe annet enn ThinkPad-maskinene, som er noen av de mest pålitelige og solide maskinene jeg noensinne har hatt, med byggekvalitet som til og med er hakket over min gamle MacBook Pro.

Lenke til kommentar

Nå som Intel har droppet m-serien (i alle fall navnet), så synes jeg virkelig dere skal begynne å spesifisere hva slags serie prosessoren er i. i7 Y (gamle m) ligner overhodet ikke i7 HQ. Disse lenovoene har U-serien, for dere som er interesserte.

Enig.

 

Dette viser hvor ekstremt godt intel har lykkest med sin markedsføring. Selv Ola Nordmann kjenner til brandingen i3, i5, i7, men de aller færreste kjenner til viktigheten av hvilken strømkategori prosessoren tilhører. At ikke de som skriver om maskinene er tydelig på det heller vil ikke gjøre noe med problemet.

 

For Intel er alt vel å bra, da en i7 gjerne koster mer enn en i5, uavhengig av hvilken kategori den er i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...