Gå til innhold

E-SPORT: De skal kjempe om å bli Nordens beste Counter-Strike-spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fasinerende hvor mange av dere som mest sannsynlig sitter hjemme på "gutterommet" å kommenterer hvor lite kjent de er osv - hva har det å si, om de har det som trengs. Det var engang ingen ville ha med ensa og han var en som ble valgt sist på brush - alle må komme fra en plass.

 

Og kommentarer tilbake vil ikke funke på meg, det vil nok bare gi deg/dere en block her på gamer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fasinerende hvor mange av dere som mest sannsynlig sitter hjemme på "gutterommet" å kommenterer hvor lite kjent de er osv - hva har det å si, om de har det som trengs. Det var engang ingen ville ha med ensa og han var en som ble valgt sist på brush - alle må komme fra en plass.

 

Og kommentarer tilbake vil ikke funke på meg, det vil nok bare gi deg/dere en block her på gamer.

 

Lo hardt da jeg leste dette. Hva faen skal dette bety? Ensa er den eneste nordmannen der inne med fremtid innen cs, de andre bør legge opp A$AP.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fasinerende hvor mange av dere som mest sannsynlig sitter hjemme på "gutterommet" å kommenterer hvor lite kjent de er osv - hva har det å si, om de har det som trengs. Det var engang ingen ville ha med ensa og han var en som ble valgt sist på brush - alle må komme fra en plass.

 

Og kommentarer tilbake vil ikke funke på meg, det vil nok bare gi deg/dere en block her på gamer.

 

Lo hardt da jeg leste dette. Hva faen skal dette bety? Ensa er den eneste nordmannen der inne med fremtid innen cs, de andre bør legge opp A$AP.

"om de har det som trengs" Norsk er noe dritt å forstå?

Lenke til kommentar

 

 

Fasinerende hvor mange av dere som mest sannsynlig sitter hjemme på "gutterommet" å kommenterer hvor lite kjent de er osv - hva har det å si, om de har det som trengs. Det var engang ingen ville ha med ensa og han var en som ble valgt sist på brush - alle må komme fra en plass.

 

Og kommentarer tilbake vil ikke funke på meg, det vil nok bare gi deg/dere en block her på gamer.

 

Lo hardt da jeg leste dette. Hva faen skal dette bety? Ensa er den eneste nordmannen der inne med fremtid innen cs, de andre bør legge opp A$AP.

"om de har det som trengs" Norsk er noe dritt å forstå?

Hvorfor waste ressurser for å finne ut av om noen har det som trengs, når vi allerede vet om fler som har det som trengs, men ikke får en sjanse?
Lenke til kommentar

 

Fasinerende hvor mange av dere som mest sannsynlig sitter hjemme på "gutterommet" å kommenterer hvor lite kjent de er osv - hva har det å si, om de har det som trengs. Det var engang ingen ville ha med ensa og han var en som ble valgt sist på brush - alle må komme fra en plass.

 

Og kommentarer tilbake vil ikke funke på meg, det vil nok bare gi deg/dere en block her på gamer.

Lo hardt da jeg leste dette. Hva faen skal dette bety? Ensa er den eneste nordmannen der inne med fremtid innen cs, de andre bør legge opp A$AP.

 

 

Antar at vi har en €k$pert her? :D

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

Noen innlegg måtte fjernes fra tråden.

 

Jeg synes også flere av deltakerne i tråden er noe aggressive  i språkbruken, husk at diskusjoner skal holdes i en høflig tone, slik som beskrevet i forumets retningslinjer.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres videre i tråden, tilbakemeldinger kan sendes til meg på Personlig Melding(PM)

 

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

 

 

Fasinerende hvor mange av dere som mest sannsynlig sitter hjemme på "gutterommet" å kommenterer hvor lite kjent de er osv - hva har det å si, om de har det som trengs. Det var engang ingen ville ha med ensa og han var en som ble valgt sist på brush - alle må komme fra en plass.

 

Og kommentarer tilbake vil ikke funke på meg, det vil nok bare gi deg/dere en block her på gamer.

Lo hardt da jeg leste dette. Hva faen skal dette bety? Ensa er den eneste nordmannen der inne med fremtid innen cs, de andre bør legge opp A$AP.

 

 

Antar at vi har en €k$pert her? :D

 

 

Er ikke ekspert men har vært på og av miljøet i 15 år så føler jeg har litt lov å uttale meg siden dette ikke er noen form for løgn om Ensa -    jeg var selv en av de, før ensa hele tatt spilte cs så det er ikke noe forsøk på å sette spesielt han i dårlig lys, er mer for å få frem at selv om det ikke ser ut som mange av de fortjener det NÅ så kan det fortsatt skje mye om de får sjansen.

 

Ang at andre fortjener det mer, greit nok det men hvorfor snakke nedlatende om de som er valgt fordi dere mener andre fortjener det mer.  Da blir det jo mer Gamerz dere burde rette klagene mot og ikke spillerne som er valgt ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

kanskje de aldri har blitt hørt om fordi de ikke har brydd seg døyten om å bli kjent innenfor den dårlige norske scenen rhyme? feks dahlarn har brukt mesteparten av tiden sin innenfor svensk cs og prøvd å komme seg en plass. personlig syntes jeg det er ganske nice at ikke noen av de "kjente" norske spillerne har blitt valgt ut.

Lenke til kommentar

Med alle de tusen som spiller cs, så finnes det garantert noen større talenter ett eller annet sted. Uansett, så tror jeg talent teller 10% og hardt arbeid 90% her som alle andre steder. Og om man scorer 9% eller 8% på talent, og 90% på hardt arbeid, er man fortsatt verdensklasse.

 

Om du mener du selv burde hatt sjansen, framfor noen andre: Håndter det – slutt og syt. Flertallet som har den holdningen, tar feil uansett. Verden er full av folk som aldri klarte det og som baksnakker de beste av sjalusi.

Lenke til kommentar

Mange drømmer vil bli knust her. Når de innser hvor lavt deres nivå er i forhold til verdenseliten tærer det hardt på psyken.

De fleste virket alt for hypet og på, det fungerer ikke i spillet. Man må være kald og fokusert til enhver tid.

Langvarig trening og forbedring av seg selv er det som funker, mest av alt psykisk. Presset er helt enormt på turneringer, 1 runde kan avgjøre om man vinner turnering eller ikke. 500k $ i potten, dette er for mye for de fleste smågutter. Disse er noen og tyve og nå skal de liksom slå gjennom?

Get out. Noen av de beste nå har spilt cs siden de var 6 år gamle (true story), og viste da ekseksjonelle ferdigheter og spillforståelse som har gjort at de har fortsatt. Ingen gidder å fortsette med noe de ikke mestrer, slik vil det bli for mange av disse. For gammel, feil holdninger, alt for store forhåpninger, liten forståelse av arbeidet som ligger bak de bestes prestasjoner.

Lenke til kommentar

Herregud hva man kan klare å klage på.

Dette er bra for norsk og nordisk esport uansett hvordan du ser på det.

Feile deltakere? Cry me a river.

 

Det er drittslenging som er den største trusselen for norsk esport. "Blir-det-ikke-meg-kan-alle-brenne" holdningen.

 

Skru på hjernen i 10 sekunder!

Mener du at du eller andre hadde "fortjent dette mer"? Hvis du skrur på hjernen bare i 10 sekunder ser du at dette kan være første sesong av noe.

 

Men desverre er drittslenging blitt standarden. Og de som er positive er som vanlig stille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...