Gå til innhold

Nå vet vi litt mer om Final Fantasy VII Remake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et identisk spill med bedre grafikk hadde aldri fungert etter dagens spillstandard.

 

Så det er mer snakk om en reinvisioned enn remake.

 

Det eneste som har skuffet meg hittill er at den opprinnelige komponisten ikke kommer tilbake! :S

 

Musikken i FF7 var jo OVER halve opplevelsen den var så god.

 

Håper de beholder de gamle melodiene, bare at de dropper midi og spiller dem inn på nytt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjønner godt skepsisen du snakker om, samtidig syns jeg det er greit at de endrer noe, ellers ville ikke en remake hatt noe for seg. Og om de kun hadde oppgradert grafikken men beholdt resten så tror jeg det vill sett og føles veldig rart ut med et såpass pent spill i et såpass "utdatert" gameplay.

 

Når det kommer til stemmen til Cloud så tyder alt på at det nok engang er Steve Burton som har den, akkurat som i alle Cloud-opptredener siden Advent Children.

Lenke til kommentar

Et identisk spill med bedre grafikk hadde aldri fungert etter dagens spillstandard.

 

Så det er mer snakk om en reinvisioned enn remake.

 

Det eneste som har skuffet meg hittill er at den opprinnelige komponisten ikke kommer tilbake! :S

 

Musikken i FF7 var jo OVER halve opplevelsen den var så god.

 

Håper de beholder de gamle melodiene, bare at de dropper midi og spiller dem inn på nytt.

 

Ja! Musikken er jo nesten det viktigste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper Cloud ikke får stemmen til en 10åring.

 

Veldig vanlig i Japan og gi herre stemmen til en kvinnelig person.

 

Men Square Enix har vert veldig bra og gi stemmer til karakterer i det siste og når noe funker blir det normalen, det blir sikkert noe mellom FF advent Children og Dissidia Ps4 version, noe som ikke høres ut som en 10 åring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...