Gå til innhold

PlayStation 4 får snart støtte for eksterne harddisker og 3D-filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, går raskere å laste inn spill med en ekstern SSD på XOne enn den interne disken.

 

Interessant brukererfaring du deler der. Jeg hadde nesten trodd det ble en flaskehals. Jeg tenkte jo også på ekstern SSD, men var i tvil om at det var noe tess over USB 3.0

 

Er det noen spesielle eksterne SSD merkevare man bør gå for da?

Lenke til kommentar

 

Vel, går raskere å laste inn spill med en ekstern SSD på XOne enn den interne disken.

Interessant brukererfaring du deler der. Jeg hadde nesten trodd det ble en flaskehals. Jeg tenkte jo også på ekstern SSD, men var i tvil om at det var noe tess over USB 3.0

 

Er det noen spesielle eksterne SSD merkevare man bør gå for da?

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-should-you-upgrade-your-xbox-one-with-an-ssd

 

Jeg ville gått for et diskkabinett og satt inn en Samsung 850 Evo

Lenke til kommentar

Men det er ymse kvalitet på overføringskontrollerkortet i slike. Når man ikke kjøper ferdigbygget i fra diskprodusenten selv, så vil man risikere å kunne møte på sånn "billigskjit" som faktisk har "pakketap"/mister data under overføringen. Det har jeg selv erfart på snurredisk, og med en så rask ting som SSD, så tror jeg det bare blir enda mer utfordrende for diskkabinettkvaliteten, da overføring må tas unna ekstra hurtig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...