Gå til innhold

Resident Evil 7 byr på mer skrekk med to tilleggspakker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Får vi snart en anmeldelse på RE7 fra Gamer.no eller? Ser at de fleste av "konkurrentene" deres i hvert fall har fått fingeren ut.

 

Tja, virker som om Gamer.no har gått på sparebluss det siste året

Vi har ikke fått spillet tidlig fordi vi ikke ønsket å signere en NDA-avtale i forkant av lanseringen. For ordens skyld: det gikk på noen enkle prinsippsaker. At våre konkurrenter synes det er greit, kan vi ikke gjøre noe med. Vi fikk tak i spillet 23. januar. En av våre anmeldere er igang, og jobber på spreng for å få ut en anmeldelse nå.

 

Om sparebluss: Vi gjør så godt vi kan innenfor de rammene vi har. At mediehverdagen suger for tiden har rammet alle. Se på de massive kuttene i avisene. Se hva som skjedde med Level Up og PressFire. Vi i Gamer har færre ansatte nå enn før. Tro meg, jeg skulle ønske det ikke var sånn. Jeg skulle gjerne ha hatt minst 2-3 journalister på fulltid, eller enda flere slik våre "konkurrenter" kan ha råd til siden de opererer innenfor et internasjonalt marked. Men sånn er det ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Får vi snart en anmeldelse på RE7 fra Gamer.no eller? Ser at de fleste av "konkurrentene" deres i hvert fall har fått fingeren ut.

 

Tja, virker som om Gamer.no har gått på sparebluss det siste året

Vi har ikke fått spillet tidlig fordi vi ikke ønsket å signere en NDA-avtale i forkant av lanseringen. For ordens skyld: det gikk på noen enkle prinsippsaker. At våre konkurrenter synes det er greit, kan vi ikke gjøre noe med. Vi fikk tak i spillet 23. januar. En av våre anmeldere er igang, og jobber på spreng for å få ut en anmeldelse nå.

 

Om sparebluss: Vi gjør så godt vi kan innenfor de rammene vi har. At mediehverdagen suger for tiden har rammet alle. Se på de massive kuttene i avisene. Se hva som skjedde med Level Up og PressFire. Vi i Gamer har færre ansatte nå enn før. Tro meg, jeg skulle ønske det ikke var sånn. Jeg skulle gjerne ha hatt minst 2-3 journalister på fulltid, eller enda flere slik våre "konkurrenter" kan ha råd til siden de opererer innenfor et internasjonalt marked. Men sånn er det ikke.

Kanksje dere burde begynne å skrive på Engelsk da :)

Dere heter jo trossalt Gamer.no :p

Lenke til kommentar

 

 

Får vi snart en anmeldelse på RE7 fra Gamer.no eller? Ser at de fleste av "konkurrentene" deres i hvert fall har fått fingeren ut.

 

Tja, virker som om Gamer.no har gått på sparebluss det siste året

Vi har ikke fått spillet tidlig fordi vi ikke ønsket å signere en NDA-avtale i forkant av lanseringen. For ordens skyld: det gikk på noen enkle prinsippsaker. At våre konkurrenter synes det er greit, kan vi ikke gjøre noe med. Vi fikk tak i spillet 23. januar. En av våre anmeldere er igang, og jobber på spreng for å få ut en anmeldelse nå.

 

Om sparebluss: Vi gjør så godt vi kan innenfor de rammene vi har. At mediehverdagen suger for tiden har rammet alle. Se på de massive kuttene i avisene. Se hva som skjedde med Level Up og PressFire. Vi i Gamer har færre ansatte nå enn før. Tro meg, jeg skulle ønske det ikke var sånn. Jeg skulle gjerne ha hatt minst 2-3 journalister på fulltid, eller enda flere slik våre "konkurrenter" kan ha råd til siden de opererer innenfor et internasjonalt marked. Men sånn er det ikke.

Som leser av ett nettsted som kaller seg Gamer.no så forventer man at dere er på hugget når det gjelder anmeldelser av spill på releasedato. At man må signere en NDA-avtale er jo ganske vanlig, da man lover produsent/distributør at man ikke skal legge ut noe før selve datoen for lansering. At dere har valgt å ikke signere en slik avtale sier vel mer om dere enn om konkurrentene deres. De tar i alle fall leserne sine på alvor. Virker for meg som dere lar egeninteressene deres gå på bekostning av leserne/publikumet dere har, og det er ikke bra.

Rammene deres blir i hvert fall ikke bedre om dere fortsetter å være seint ute i fremtiden, siden jeg vil tro at nevnte rammer er basert på hvor mange lesere dere har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Får vi snart en anmeldelse på RE7 fra Gamer.no eller? Ser at de fleste av "konkurrentene" deres i hvert fall har fått fingeren ut.

Tja, virker som om Gamer.no har gått på sparebluss det siste året
Vi har ikke fått spillet tidlig fordi vi ikke ønsket å signere en NDA-avtale i forkant av lanseringen. For ordens skyld: det gikk på noen enkle prinsippsaker. At våre konkurrenter synes det er greit, kan vi ikke gjøre noe med. Vi fikk tak i spillet 23. januar. En av våre anmeldere er igang, og jobber på spreng for å få ut en anmeldelse nå.

 

Om sparebluss: Vi gjør så godt vi kan innenfor de rammene vi har. At mediehverdagen suger for tiden har rammet alle. Se på de massive kuttene i avisene. Se hva som skjedde med Level Up og PressFire. Vi i Gamer har færre ansatte nå enn før. Tro meg, jeg skulle ønske det ikke var sånn. Jeg skulle gjerne ha hatt minst 2-3 journalister på fulltid, eller enda flere slik våre "konkurrenter" kan ha råd til siden de opererer innenfor et internasjonalt marked. Men sånn er det ikke.

Som leser av ett nettsted som kaller seg Gamer.no så forventer man at dere er på hugget når det gjelder anmeldelser av spill på releasedato. At man må signere en NDA-avtale er jo ganske vanlig, da man lover produsent/distributør at man ikke skal legge ut noe før selve datoen for lansering. At dere har valgt å ikke signere en slik avtale sier vel mer om dere enn om konkurrentene deres. De tar i alle fall leserne sine på alvor. Virker for meg som dere lar egeninteressene deres gå på bekostning av leserne/publikumet dere har, og det er ikke bra.

Rammene deres blir i hvert fall ikke bedre om dere fortsetter å være seint ute i fremtiden, siden jeg vil tro at nevnte rammer er basert på hvor mange lesere dere har.

Du vil altså at vi skal si fra oss retten til å ta egne skjermbilder, at vi skal si nei til å kunne skrive om enkelte ting, og bare glatt gå med på å la dem styre hvordan spillet omtales? Eller – som jeg så i en annen avtale – at vi må betale bot og forfølges rettslig om vi bryter avtalen (selv om disse selvfølgelig ikke er gjennomførbare)?

 

Dersom vi har kommet dit at lesermassen synes det er bedre å undertegne slike avtaler enn å ikke gjøre det, er det svært urovekkende og ufattelig trist. En NDA går ikke alltid bare på dato. De avtalene signerer vi fremdeles. Vi håper at våre lesere stort sett fremdeles setter mer pris på integritet enn hurtighet.

 

Tor-Steinar skrev om dette problemet for noen år siden. Det har ikke blitt bedre. https://www.gamer.no/artikler/kommentar-taushetserklaeringer/164878

Endret av Arodem
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Får vi snart en anmeldelse på RE7 fra Gamer.no eller? Ser at de fleste av "konkurrentene" deres i hvert fall har fått fingeren ut.

Tja, virker som om Gamer.no har gått på sparebluss det siste året
Her er den. Beklager at vi ble noen dager sen med den. https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-resident-evil-7-biohazard/368167

Dere gjør en fantastisk jobb.

Kjør på slik dere holder på, uvil tvil en av de beste sidene der ute :)

Endret av snakkesss
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Får vi snart en anmeldelse på RE7 fra Gamer.no eller? Ser at de fleste av "konkurrentene" deres i hvert fall har fått fingeren ut.

 

Tja, virker som om Gamer.no har gått på sparebluss det siste året

Her er den. Beklager at vi ble noen dager sen med den. https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-resident-evil-7-biohazard/368167

Dere gjør en fantastisk jobb.

Kjør på slik dere holder på, uvil tvil en av de beste sidere der ute :)

Tusen takk. Det er godt å få sånne tilbakemeldinger av og til også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...