Gå til innhold

FEATURE: Ti grunner til at 2017 blir et heidundranes år for menneskeheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kingdom Come: Deliverance er noe av det mest idylliske og vakreste spillet vi har i dag. Her er det brukt skanning av "real-life assets" og implementert i spillet: 



Ett annet spill som bruker samme motor som overnevnte, også med "real-life assets" er Wolcen: Lords of Mayhem som er ett lovende action RPG (spilt alphaen noen timer selv):

 

Endret av Allostasis
Lenke til kommentar

Kingdom Come: Deliverance er noe av det mest idylliske og vakreste spillet vi har i dag. Her er det brukt skanning av "real-life assets" og implementert i spillet: 

https://youtu.be/dU01ZtRISAc

Ett annet spill som bruker samme motor som overnevnte, også med "real-life assets" er Wolcen: Lords of Mayhem som er ett lovende action RPG (spilt alphaen noen timer selv):

 

https://www.youtube.com/watch?v=1dOLV4ISEiI

Enig, jeg har spilt kingdoms betaen u en god del timer. Den er ikke optimalisert i det hele tatt. Nesten alle optional måtte være på low. Med noen få på medium. Og fikk bare 30fps. Så var ikke behagelig å spille. Men selv på low/medium ser spillet fantastisk ut. Jeg drev å sneik meg i skogen. Og noen ganger når man får riktig lys ser det helt ekte ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

FF 14 Stormblood expansion, blir dritbra! de har triplet budsjettet denne gangen.

 

 

Red mage og Samurai nye klasser ♥_♥

Er fortsatt nysgjerrig på FFXIV, men må innrømme at jeg ikke har kommet ordentlig inn i det. Hva vil du si er det beste med spillet over alternativer som for eksempel ESO?

 

Litt vanskelig og si da det er så mange forskjellige spillere i FF 14

Vil først starte med at FF 14 er til dags dato det mest oppdaterte spillet som finnes, kan ikke sammenlignes med andre MMO spill, hvor Wow vinner med oppdateringer er åpen verden, FF 14 satser på litt mindre områder som gjør at de kan lage mer historie og content en Wow.

 

Spillet ser alltid vakkert ut spesielt om du liker japanske JRPG spill fra gamle dager

 

Svakhetene er selvfølgelig at du må gjøre all historien for og komme deg til neste expansion.

som igjen er styrken til FF 14, jo lenger du kommer i historien jo bedre blir kvaliteten, de er så fokusert på player feedback at du kan se kvalitet bli bedre som du nærmer deg slutten til Heavensward Expansion ( forrige patch var på tirsdag som ga den beste cutscene til dags dato)

Visst folk klager over en type ting som Moogle quest, patcher de inn et valg hvor en moogle kommer og spør deg om og gjøre noe og du kan si rett ut http://i.imgur.com/CLGAuYG.png ! som gir deg litt lettelse fra all MMO bullshiten, (veldig mye innside humor i Amerikansk versjon)

 

Kan sikkert skrive mange sider om content, Raids er like vanskelig som Wow sine,  du har enkle versjoner og , kan bare si at du har veldig mye end game content, men noen sier at FF 14 endgame handler bare om Glamour xD

Og for og oppsummere, starten av FF 14 er veldig treg og veldig lite skills og bruke til du kommer til lvl 50-60

 

Hva jeg anbefaler for nye spillere er og kjøpe Jump potion som kommer for første gang til Stormblood, da skipper du all historie og begynner rett på lvl 50-60  på samme nivå som alle andre, også kan du da bestemme deg om du har lyst og prøve gammel content senere.

 

FF 14 er ikke grind heavy med mindre du skal levle alle klassene på 1 person som du kan.

Visst du ikke har tid, så er det ingen skam og skippe et MMO. :)

80 dager spille tide registrert på meg xD, loved every day, beste community og ingen sinte folk, de har akkurat klart og treffe the sweet spot av content nå, så mange tror at 4.0 Stormblood blir den beste Expansion.

 

Her er alle de store patchene som har kommet på 3 år inkludert masse quality of life stuff som aldri vises. (expansion og spillet i seg selv er ikke med i listen)   litt lang post men whatever.

 

 

 

 

 

 

2.55 (40 minutter med cutscene)

 

 

 

 

 

 

3.5 part 2 Mars

 

4.0 juni 21

 

 

 

(edit)   personlig så burde du holde deg til 3.0 -4.0 content, da 2.0 kan vere veldig tregt og slitsomt og komme seg gjennom.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...