Gå til innhold

HTC ble Googles reserveløsning for Pixel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes heller det var en godt valg av Huawei. Klart de må få lov til å markedsføre seg. De er jo ny og inntrengende på markedet. Og man skal ikke trenge å bøye seg for andre store selskap som google. Sterkt av dem å holde ben i nesa til å faktisk si at det ikke var noe de ville være med på. Google har allerede for mye makt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes heller det var en godt valg av Huawei. Klart de må få lov til å markedsføre seg. De er jo ny og inntrengende på markedet. Og man skal ikke trenge å bøye seg for andre store selskap som google. Sterkt av dem å holde ben i nesa til å faktisk si at det ikke var noe de ville være med på. Google har allerede for mye makt.

 

Enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samme grunn til at jeg ikke kjøper Apple, liker ikke merkene

Kan jo utfylle litt mer; Huawei er billig dritt og Apple er overpriset dritt

 

Noe sier meg at du har nada erfaring med "toppmodellene" til Huawei de siste 2-3 årene?

P9, Honor modellene og Mate-linjen?..  

 

Ta gjerne å rams opp noen modeller du mener er konkurransedyktige eller bedre?

 

"Huawei er billig dritt og Apple er overpriset dritt".

 -Så du er verken Sony, Samsung, HTC eller Apple bruker.. Hvor ligger din preferanse?

 

/P

Lenke til kommentar

Har en S5, by Samsung

Alle liker/hater forskjellige ting

 

Absolutt, men kan jo være greit å skrive litt grunnlag før man slenger ut at ting er "billig dritt".

 

Jeg har hatt HTC, Sony, Lumia (Nokia), Samsung, Apple, Huawei og noen til de siste fire årene, og har aldri vært mer fornøyd enn jeg er med min P9. Savner at den er vanntett/sprut og støv sikret, men byggekvaliteten er det ingenting å utsette på.

 

Windows telefonene var også helt nydelig, men litt mangel på apper.

 

Kjøpte du S5 ny? Den hadde vel også en prislapp på underkant av 600 Euro dvs. i toppsjiktet på den tiden?

 

Så "billig dritt" og "overpriset dritt" er vel ikke akkurat et argument du har så mye grunnlag for å komme med?

 

/P

Lenke til kommentar

 

Har en S5, by Samsung

Alle liker/hater forskjellige ting

Kjøpte du S5 ny? Den hadde vel også en prislapp på underkant av 600 Euro dvs. i toppsjiktet på den tiden?

 

Så "billig dritt" og "overpriset dritt" er vel ikke akkurat et argument du har så mye grunnlag for å komme med?

 

/P

 

Kjøpte den på tilbud så betalte vel rundt 4k, med abb.  (total pris)

 

"Alle" vet at Apple er overpriset

Lenke til kommentar

 

 

Har en S5, by Samsung

Alle liker/hater forskjellige ting

Kjøpte du S5 ny? Den hadde vel også en prislapp på underkant av 600 Euro dvs. i toppsjiktet på den tiden?

 

Så "billig dritt" og "overpriset dritt" er vel ikke akkurat et argument du har så mye grunnlag for å komme med?

 

/P

Kjøpte den på tilbud så betalte vel rundt 4k, med abb. (total pris)

 

"Alle" vet at Apple er overpriset

Vel, tror ikke du helt leste poenget mitt med at _kun_ Apple er "overpriset".

Jeg selv kjøper aldri nytt fra Apple.

 

Men føler du har litt lite substans..(?) i paastandene dine aka trangsynt.

 

/P

Lenke til kommentar

Ikke trangsynt, kun fakta

 

Hvilke fakta da??? Vis til reel fakta så kan vi snakke. Kjøper heller ikke Apple. Men har hatt Huawei, Samsung, Sony og LG. Sitter nå med en LG. Neste blir nok en Huawei dog. Kjenner flere med P9 og makan for en byggekvalitet skal du se langt etter i Samsung m.m. For meg er dog hardware det viktigste til en god pris og det har Huawei på lik linje som LG. "Billig" mobil som er bygd og yter like godt og bedre enn andre toppmodeller hos Samsung m.m.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...