Gå til innhold

Disse mobilene kommer i butikkene i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner fokus på budsjettmodeller. Selv om Norge er fullt av pengesterke kjøpere, så selges det nok en del telefoner som ikke koster mange tusenlapper. Telefoner fra en kr 2500 og nedover til kr 300 er et interessant segment. Kr 300 er jo uvanlig, men det hender at det finnes kampanjer å vente på.

 

Har funnet mange telefoner både under kr 2000 og under kr 1000 de siste årene. Man får ofte mye for pengene der. Kanskje ikke alltid det nyeste, men av og til gjør utvikling sitt til at det nyeste ofte er rimeligere enn eldre teknologi.  :)

 

Selv om mobiltelefoner gjerne ikke er der folk spinker og sparer, så er vi inne i en dyp økonomisk krise i deler av landet, og da er det kanskje smart å senke forventninger om hva folk er villige til å betale for - snart?

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Savner fokus på budsjettmodeller. 

 

Selvsagt er det et stort marked for budsjettmodeller også. Men de som leter etter telefoner i denne prisklassa er neppe så opptatt av nyheter som kommer, de er mer opptatt av hva som allerede er på markedet. Når det er sagt, er det ikke bare toppmodeller som blir nevnt i denne artikkelen.

 

Jeg er på utkikk etter ny telefon. Da mine går i stykker etter et år ca, holder jeg meg på budsjett. Da blir det dumt å kjøpe fjordårets modell, om det snart kommer en ny modell med oppgradert hardware.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er enig. Jeg vil heller kjøpe 3 budsjettmobiler for å få meg nyhetene, framfor en deluxe deluxe-modell som koster 1,5 til 3 ganger så mye som de tre telefonene til sammen.

 

Nå la jeg på noen hundrelapper ekstra på det siste budsjettkjøpet mitt slik at jeg fikk meg en ekstra ålreit mobil, så det er vel mer et sug etter enda flere nyheter og en litt sprekere mobil, enn noe reellt behov som får meg til å kjøpe ny mobil igjen snart. Jeg håper at også neste mobil bruker nøyaktig samme batteri. I såfall så får jeg tre batterier til sammen (ettersom at jeg har 2 mobiler med identisk batteri).

 

Ikke at jeg behøver så mange batterier, når jeg har mobilen på jevnlig lading, men det gjør en jo mer robust dersom man er på reise og i nød for lading. Jeg vet om slike powerbanks, og at det gjerne er det bra og nye måten. Men, en powerbank som må overvinne ladenivå for å fylle på strøm, framfor å plante et relativt knøttlite forhåndsladet batteri direkte inn i mobilen. Hva velger man, hva liker man best?

Endret av G
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...