Gå til innhold

RYKTE: Alt vi vet om LGs kommende toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LG G3en er den beste mobilen jeg har eid, digger G4en ....håper G5en beholder den geniale volumknappen. Er noe av det jeg har likt best på Gserien.

 

Ser ikke på en evt. fingeravtrykk leder som et plaster på såret da den ikke kommer til å bli brukt.

Er uansett tusen applikasjoner som lar deg låse/åpne mobilen med fingeravtrykk om en skulle føle for det.

 

Er uansett spent om jeg høres litt negativ ut innledningsvis, vet LG lager kjempebra mobiler, så håper evt. endringer ikke blir til det verre

  • Liker 3
Lenke til kommentar

LG G3en er den beste mobilen jeg har eid, digger G4en ....håper G5en beholder den geniale volumknappen. Er noe av det jeg har likt best på Gserien.

 

Ser ikke på en evt. fingeravtrykk leder som et plaster på såret da den ikke kommer til å bli brukt.

Er uansett tusen applikasjoner som lar deg låse/åpne mobilen med fingeravtrykk om en skulle føle for det.

 

Er uansett spent om jeg høres litt negativ ut innledningsvis, vet LG lager kjempebra mobiler, så håper evt. endringer ikke blir til det verre

 

Si meg.. hvordan kan det være tusen applikasjoner som lar deg låse/åpne med fingeravtrykk? Såvidt meg bekjent, så innebærer en slik leser at den faktisk kan lese av ditt fysiske fingeravtrykk, uten en hardwaredel som tillater dette, så er det faktisk ikke mulig å gjennomføre med bare en app.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror nok det blir en V10 på meg.

Selv om det selvsagt er supert om de har klart å behold utbyttbart batteri til tross for (nesten) unibody design, er jeg redd for at de har oversett en faktor:

 

Når det har gått to år begynner batteriet å bule kraftig når det begynner å bli dårlig. Med et fleksibelt baklokk spiller det liten rolle, men her er jeg redd for at det vil bli umulig å få sklidd ut batteriet når det virkelig trengs.

Lenke til kommentar

Tror nok det blir en V10 på meg.

Selv om det selvsagt er supert om de har klart å behold utbyttbart batteri til tross for (nesten) unibody design, er jeg redd for at de har oversett en faktor:

 

Når det har gått to år begynner batteriet å bule kraftig når det begynner å bli dårlig. Med et fleksibelt baklokk spiller det liten rolle, men her er jeg redd for at det vil bli umulig å få sklidd ut batteriet når det virkelig trengs.

 

Hvor mange har telefonen i 2 år....?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...