Gå til innhold

GUIDE: Fallout 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare en liten detalj for de som bruker PC med keyboard

'' gi en alliert denne jobben ved å trykke på RB/R1 når du er inne i byggemodus'' 

 

I byggemodus går du opp til en person slik at vedkommende blir markert med grønt rundt. Trykk på ''E'' fulgt av å trykke ''E'' på en kiosk, en matvare, en vaktpost osv så vil personen tildeles den oppgaven. Trykker du på ''Q'' først istedet vil du få opp en meny med de ulike settlementene (norsk ord?) som vedkommende blir en kurér mellom.

Endret av JonasPB
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Angående vrakgods:

Hørte det at du mister deler hvis du ikke bryter det ned manuelt. Si du har en item med Screws og metall. Når du så crafter en item som krever metall, vil du bruke metallet fra den item'en, men skruene forsvinner i prosessen.

 

Det ser sånn ut i spillet, men det stemmer ikke. Alt dukker opp i Workshop etter litt tid.

Lenke til kommentar

Bare en liten detalj for de som bruker PC med keyboard

 

'' gi en alliert denne jobben ved å trykke på RB/R1 når du er inne i byggemodus'' 

 

I byggemodus går du opp til en person slik at vedkommende blir markert med grønt rundt. Trykk på ''E'' fulgt av å trykke ''E'' på en kiosk, en matvare, en vaktpost osv så vil personen tildeles den oppgaven. Trykker du på ''Q'' først istedet vil du få opp en meny med de ulike settlementene (norsk ord?) som vedkommende blir en kurér mellom.

 

settlement=koloni, samfunn e.l

 

takker

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Bare en liten detalj for de som bruker PC med keyboard

 

'' gi en alliert denne jobben ved å trykke på RB/R1 når du er inne i byggemodus'' 

 

I byggemodus går du opp til en person slik at vedkommende blir markert med grønt rundt. Trykk på ''E'' fulgt av å trykke ''E'' på en kiosk, en matvare, en vaktpost osv så vil personen tildeles den oppgaven. Trykker du på ''Q'' først istedet vil du få opp en meny med de ulike settlementene (norsk ord?) som vedkommende blir en kurér mellom.

settlement=koloni, samfunn e.l

 

takker

 

Bosetting?

Lenke til kommentar

 

Ren kopi fra fallout tråden fra Reddit. Vær så snill å ikke bli som vg/dagbladet, jeg betaler for medlemskap for å få originalt innhold!

Fint at vi som ikke tråler reddit også kan få med oss dette da. :)

 

Jo, det er fint at ting blir gjengitt her. Men det som ikke er fint er at dette er et direkte plagiat uten at kilden er oppført.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Pass på hva dere legger igjen i workbenchen. Settlers forsyner seg der. Jeg kom hjem og fant ut at en av mine settlers hadde stjålet alle mine Mini Nukes og en Fat Man. Fikk heldigvis de fleste tilbake ved å trade med settleren, men noen av dem var brukt når basen ble angrepet.

 

Jeg trodde de skulle være tryggere der enn i backpacken min, men der tok jeg grundig feil,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...